رئیسی: شکست صهیونیست‌ها در عملیات زمینی از شکست در عملیات طوفان الاقصی بزرگ‌تر بود

رئیسی: شکست صهیونیست‌ها در عملیات زمینی از شکست در عملیات طوفان الاقصی بزرگ‌تر بود
يکشنبه 7 آبان 1402 - 13:35

رئیس جمهور، شکست صهیونیست‌ها در عملیات زمینی در غزه را از شکست در عملیات طوفان الاقصی بزرگ‌تر عنوان کرد.

العالم - ایران

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در گفت‌وگوی با شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر، شکست اخیر صهیونیست‌ها در عملیات زمینی در غزه را از شکست در عملیات طوفان الاقصی بزرگ‌ تر عنوان کرد و گفت: در شکست اول مدعی غافلگیری بودند، اما در شکست دوم خودشان با ارتش تا بن دندان مسلح به غزه حمله کردند و جریان مقاومت آنها را به عقب‌نشینی وادار کرد ؛ این رخداد یک پیروزی بزرگ دیگر به نام ملت فلسطین رقم زد.

رئیسی افزود : پاسخ پیام‌های آمریکایی‌ها را گروه‌های مقاومت و به صورت علنی دادند، اما عجیب آن است که آمریکایی‌ها به دیگران بگویند اقدامی نکنید و خودشان تمام تسلیحات و تجهیزات و امکانات مورد نیاز صهیونیست‌ها برای جنایتگری در غزه را آن‌هم در مقابل چشم مردم دنیا فراهم کنند.

افزایش خشم و نفرت مردم جهان از رژیم صهیونیستی

رئیس جمهور همچنین گفت: جنایت هولناک کشتار زنان و کودکان به دست رژیم صهیونیستی، با حمایت آمریکا و چند کشور اروپایی، بسیاری از مردم جهان را دچار حیرت و خشم و نفرت از این رژیم کرده ، به نحوی که می‌توان گفت در یک صف‌بندی قابل توجه، مردم جهان بسیاری از صاحب‌نظران و سیاستمداران در یک طرف قرار دارند و هیات حاکمه آمریکا و چند کشور اروپایی و رژیم جعلی صهیونیستی در طرف دیگر قرار گرفته‌ اند.

رئیسی افزود: مقاومت مردم فلسطین مظلومیت توأم با اقتدار است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم فلسطین را می‌شود مردمی مظلوم و مقتدر نامید که این روحیه و ایستادگی با چنین انگیزه و اراده‌ای حتما پیروزی را به نام ملت فلسطین و جریان مقاومت رقم خواهد زد.

رئیس جمهور، همچنین خاطرنشان کرد : نیروهای مقاومت، چه در فلسطین، چه در لبنان و چه در دیگر نقاط منطقه، نیروهایی برخاسته‌ از متن مردم هستند که از ظلم به ستوه آمده و گرد هم جمع شده‌اند تا از وطن و حقوق خود دفاع کنند.

فلسطین باید مهمترین موضوع کشورهای اسلامی باشد

رئیسی تاکید کرد: مسئله فلسطین، همواره باید به عنوان مهم‌ترین موضوع و دغدغه همه کشورهای اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس جمهور تصریح کرد: جهان اسلام و همه کشورهای مستقل دنیا که تحت سیطره آمریکا نیستند، باید از جریان مقاومت فلسطین حمایت و دفاع کنند.

پربیننده ترین خبرها