نظامی یمنی: در آینده عملیات های بیشتری علیه رژیم صهیونیستی درپیش خواهد بود

نظامی یمنی: در آینده عملیات های بیشتری علیه رژیم صهیونیستی درپیش خواهد بود
پنج‌شنبه 11 آبان 1402 - 15:19

کارشناس نظامی یمنی با بیان این که کشورش توان هدف گرفتن عمق مناطق اشغالی فلسطین را دارد، گفت: بیانیه سومین عملیات نظامی یمن علیه رژیم صهیونیستی تنها یک آغاز است و در آینده عملیات های بیشتری در پیش خواهد بود.

العالم _ یمن

عابد محمد الثور کارشناس نظامی یمنی، در گفت و گو با برنامه «مع الحدث» شبکه خبری العالم اظهار داشت: انتشار بیانیه رسمی نیروهای مسلح یمن مبنی بر ورود به رویارویی با رژیم صهیونیستی به این معناست که دامنه رویارویی گسترش یافته است .

وی افزود: پیام های ارسالی نیروهای مسلح یمن و نیز بیانیه و اعلام سومین عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی، برای تایید این موضوع است که ما از روز 19 اکتبر در نبرد حضور داریم و اینکه مردم و ارتش یمن فقط به وظیفه خود عمل می کنند، همانطور که از اولین لحظات انقلاب ما در 21 سپتامبر اعلام کردیم که مسئله فلسطین مسئله ماست.

عابد محمد الثور خاطرنشان کرد: کاری که گردان‌های القسام و مقاومت فلسطین انجام دادند، یک نقطه عطف تاریخی و نظامی بود که در آن مقاومت تأکید کرد که از طریق آماده‌سازی، تجهیز، آموزش و برنامه‌ریزی مناسب در اوج مسئولیت پذیری است.

این کارشناس یمنی تاکید کرد: این حمله فقط یک آغاز است و آنچه در آینده اتفاق خواهد افتاد، بیشتر خواهد بود. ما با سومین عملیات نیروهای مسلح یمن و به ویژه بیانیه رسمی، وارد شدن به رویارویی با رژیم صهیونیستی را به عنوان موضع رسمی یمن و نیروهای مسلح آن اعلام کردیم.

عابد محمد الثور تاکید کرد: وضعیت اسرائیل برای ما همانند وضعیت عربستان سعودی است، ما توانستیم به عمق استراتژیک و دورترین نقطه جغرافیایی رژیم سعودی در منتهی الیه شمال شرق به فاصله بیش از هزار و 700 کیلومتر ضربه بزنیم. پیام ما در اصل به صهیونیست ها بود که ما می توانیم به اهداف حساس، استراتژیک و نظامی در سرزمین های اشغالی حمله کنیم.

وی درمورد حضور آمریکا نزدیک آب های یمن، گفت: اگر آمریکا با اشتباه محاسباتی آبروی خود و ارتش خود را به خطر بیندازد، نظامیانش را از چند محور در معرض حملات قرار خواهد داد، آنچه نیروهای مسلح یمن از نظر تجهیزات، توانمندی و امکانات آماده کرده است، پیامی قدرتمند برای آمریکا و اسرائیل است.

این کارشناس نظامی یمنی خاطرنشان کرد،‌ آمریکا به یقین می داند که موشک های یمنی حضور آنها را در دریای سرخ، دریای عرب و تنگه باب المندب در معرض خطر قرار می دهد.

وی گفت: آمریکا دیگر قدرت اصلی منطقه نیست که بتواند نظر خود را به ما تحمیل کند بلکه قدرت های دیگری هم هستند. اگر آمریکا مستقیماً وارد درگیری یا جنگ با ما در یمن شود، مطمئن باشید که قدرت های دیگری هستند که ساکت نمی نشینند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها