خبرنگار العالم حین پخش زنده خبر شهادت اقوامش را دریافت کرد + فیلم

پنج‌شنبه 11 آبان 1402 - 21:29

اسراء البحیصی، خبرنگار شبکه العالم در غزه، در جریان پوشش خبری وقایع غزه، خبر شهادت و مجروح شدن مهمانانی از خانواده خود را دریافت کرد که در راه بودند و رژیم اشغالگر خودروی غیرنظامی آنها را هدف قرار داد.

العالم - فلسطین اشغالی

اسراء البحیصی، خبرنگار شبکه العالم در غزه، هنگام شنیدن خبر مجروح شدن گروهی از خانواده‌اش گفت: دقایقی پیش خودروی غیرنظامی حامل برادر شوهرم، فرزندان و همسرش هدف قرار گرفت، لحظات سختی را پشت سر گذاشتم.

وی افزود که مادربزرگ فرزندانم و عمویشان هدف گلوله تانک قرار گرفتند و شهید شدند؛ برادر شوهرم و فرزندانش و همسرش مجروح شدند و امیدواریم جراحت وخیم نباشد.

وی با بغضی در گلو افزود: این وضعیت ما و همه در نوار غزه است، وقتی از شهادت و مجروحیت افرادی که با آنها زندگی می کردی مطلع می شوی خیلی سخت است، امیدوارم حالشان خوب باشد وقتی پدر و مادرها شهید می شوند چه کسی بچه ها را بزرگ می کند؟

وی در پایان گفت: اشغالگران خودروهای غیرنظامی و شهروندان را هدف قرار می دهد و پیشتر در گزارش های قبلی توضیح دادم که امروز صبح یکی از همکاران ما از شبکه الاقصی به همراه خانواده‌اش شهید شد، اشغالگران به کشتن تنها یک خبرنگار اکتفا نمی‌کنند بلکه او را به همراه خانواده‌اش به شهادت می رسانند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها