عضو ارشد حماس: دشمن صهیونیستی را شکست خواهیم داد/ دروغ گویی رژیم اشغالگران در اعلام تلفات نظامیان این رژیم

عضو ارشد حماس: دشمن صهیونیستی را شکست خواهیم داد/ دروغ گویی رژیم اشغالگران در اعلام تلفات نظامیان این رژیم
شنبه 13 آبان 1402 - 17:59

عضو ارشد جنبش حماس با بیان این که رژیم اشغالگر را در این رویارویی شکست خواهیم داد، گفت: تا کنون صدها نفر از نظامیان رژیم صهیونیستی کشته و یا زخمی شده اند اما این رژیم آمار تلفات خود را مخفی می کند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس طی سخنانی که از شبکه خبری العالم به طور زنده پخش شد، تاکید کرد، مطمئن هستیم که رژیم اشغالگر را دراین رویارویی شکست خواهیم داد

این عضو ارشد حماس خاطرنشان کرد،‌ رژیم اشغالگر تا الان نتوانسته است به هیچ دستاورد نظامی دست یابد.

وی افزود: صدها نفر از نظامیان اشغالگر در رویارویی با نیروهای مقاومت کشته و یا مجروح شده اند اما مقامات این رژیم بر آمارهای واقعی سرپوش می گذارند.

حمدان درعین حال گفت: جهانیان کشتار غیر انسانی شهروندان فلسطینی و تجاوزگری رژیم اشغالگر را می ببینند اما هیچ اقدامی برای توقف آن انجام نمی دهند.

این رهبر حماس افزود: فلسطینی ها به این موضوع باور ندارند که صلح بدون از بین رفتن اشغالگری برقرار خواهد شد.

اسامه حمدان با اشاره به جنایت جنگی رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن غیر نظامیان گفت: بیمارستان های باریکه غزه توان پذیرش شمار زیادی از مجروحان را ندارند.

وی در خصوص گسیل کمک های انسانی نیز گفت: تاکید می کنیم کمک هایی که از طریق گذرگاه رفح وارد می شود ، برای برآورده کردن حتی حداقل نیازهای مردم فلسطین کافی نیست.

حمدان با انتقاد از مواضع کشورهای عربی در قبال جنایتگری رژیم صهیونیستی اظهار داشت: مواضع رسمی کشورهای عربی ضعیف است و در سطح و اندازه جنایت و کشتارهای رژیم صهیونیستی نیست.

وی اعمال فشار بر آمریکا برای تلاش جهت توقف حملات علیه ملت فلسطین را خواستار شد.

عضو ارشد حماس در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به خبرنگاران نیز گفت: حمله به خبرنگاران و هدف قرار دادن آنان در غزه هدفمند و برنامه ریزی شده است زیرا روزنامه نگاران در معرض حملات مستقیم قرار دارند.

حمدان همچنین افزود: رژیم اشغالگر به ۱۰۵ موسسه و مرکز بهداشتی حمله کرده است به طوری که ۵ بیمارستان به طور کلی قادر به فعالیت نیستند.

وی با درود به همه ملت های آزاده که در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین در غزه تظاهرات برگزار می کنند، گفت: از ملت های جهان می خواهیم به اعتراض های خود ادامه دهند و به تشدید تحریم طرف هایی که حامی رژیم اشغالگر هستند، مبادرت کنند.

پربیننده ترین خبرها