درخواست عجیب پزشکان صهیونیست برای بمباران بیمارستان‌های غزه

درخواست عجیب پزشکان صهیونیست برای بمباران بیمارستان‌های غزه
يکشنبه 14 آبان 1402 - 18:31

پزشکان اسرائیلی پس از ۳۰ روز بمباران و کشتار مداوم فلسطینی‌ها، در اقدامی عجیب از سرویس‌های امنیتی و ارتش رژیم اشغالگر خواستند بیمارستان‌های غزه را هدف قرار دهند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، ده‌ها پزشک اسرائیلی امروز (یک‌شنبه، ۵ نوامبر) طوماری را امضا کردند و از سرویس‌های امنیتی و ارتش رژیم اشغالگر خواستند تا بیمارستان‌های غزه را بمباران کنند.

پزشکان که پیامی تحت عنوان «پزشکان برای سربازان» نوشته بودند، در نامه‌شان اذعان کرده‌اند: کسانی که بیمارستان‌ها را با تروریسم اشتباه می‌گیرند، باید بفهمند که بیمارستان‌ها مکان امنی برای آن‌ها نیست و ما باید با تروریسم در همه جا و به هر نحوی مبارزه کنیم.

انجمن اسرائیلی پزشکان حقوق بشر در پاسخ به این موضوع اعلام کرد: حتی اگر اطلاعات وجود زیرساخت‌های حماس در زیر بیمارستان‌ها صحت داشته باشد، بمباران هزاران بیمار بی‌گناه و آوارگان در بیمارستان‌ها را توجیه نمی‌کند.

درخواست عجیب پزشکان صهیونیست در حالی است که در سی‌امین روز بمباران و حملات رژیم صهیونیستی به غزه طبق آخرین آمارهای اعلام شده 9770 فلسطینی از جمله ۴۸۰۰ کودک شهید شده اند و آمار شهدای کادردرمان نیز به بیش از ۱۵۰ نفر رسیده است.

پربیننده ترین خبرها