این جزای کسی است که از صدام تجلیل کند! + ویدئو

این جزای کسی است که از صدام تجلیل کند! + ویدئو
دوشنبه 15 آبان 1402 - 22:37

به دنبال پخش ترانه ای در تمجید از صدام در مراسمی در شرکت هوانوردی عراق، وزیر حمل و نقل این کشور اعلام کرد که عباس البیضایی مدیر کل شرکت هوانوردی از خدمت تعلیق می شود و معاون وی به عنوان سرپرست این شرکت منصوب می گردد.

العالم ـ عراق

رزاق محیبس السعداوی وزیر حمل و نقل عراق، وسام سمیر عباس معاون مدیرکل شرکت هوانوردی را به عنوان سرپرست این شرکت منصوب کرد.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که فعالیت عباس البیضانی مدیر کل شرکت هوانوردی در پی برگزاری جشنی در این شرکت به حالت تعلیق درآمد و مقرر شد برای وی پرونده تشکیل شود. در این جشن ترانه ای در مدح صدام دیکتاتور سابق عراق خوانده شده بود.

دفتر رسانه‌ای این وزارتخانه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که وزیر غیرمنتظره از این شرکت دیدار کرد و دستور داد پرونده عباس صبار البیضانی و تعدادی از کارکنان که در جشن یاد شده حضور داشته اند، به صورت شفاف و حرفه ای بررسی شود.

وی در همین حال در حاشیه نشستی در این وزارتخانه به مدیران کل دستور داد تا بر هرگونه جشن و مراسمی به طور مستقیم نظارت کنند.

در یک ویدپوی منتشر شده، کارکنان شرکت هوانوردی در مراسم جشن روز جهانی کنترل ترافیک هوایی در فرودگاه بغداد در حال رقصیدن با آهنگی دیده می شوند که در ستایش صدام دیکتاتور عراق است.

طبق این گزارش، نیروهای امنیتی تعدادی از افرادی را که در سازماندهی این جشن دست داشته اند، بازداشت کرده اند.

.

پربیننده ترین خبرها