حماس: 15 خودوری نظامی رژیم صهیونیستی را ظرف 24 ساعت گذشته منهدیم کردیم

حماس: 15 خودوری نظامی رژیم صهیونیستی را ظرف 24 ساعت گذشته منهدیم کردیم
چهارشنبه 17 آبان 1402 - 11:42

سخنگوی گردان های قسام اعلام کرد که رزمندگان این گردان 15 دستگاه خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را در اطراف اردوگاه الشاطی و بیت حانون منهدم کرده اند.

العالم - فلسطین اشغالی

ابو عبیده، سخنگوی گردان قسام، شاخه نظامی جنبش حماس با بیان این که 15 خودوری نظامی رژیم صهیونیستی را ظرف 24 ساعت گذشته منهدم کردیم، خاطرنشان کرد: رزمندگان ما نظامیان صهیونیستی متجاوز را با راکت هدف قرار داده و در محورهای مختلف با آنها درگیر شدند.

گردان قسام پیشتر از این اعلام کرده بود که مواضع نظامیان صهیونیستی را که در دو محور شمال غرب و جنوب غزه در حال پیشروی بودند، با ده ها قبضه راکت درهم کوبیده است. همچنین در پاسخ به حملات این رژیم به غیر نظامیان، "اسدود" را موشک باران کرده است.

این گردان همچنین اعلام کرد: رزمندگان ما دو دستگاه تانک اسرائیلی را در شمال بیت حانون و سه دستگاه تانک را هم در اردوگاه الشاطئ با راکت های یاسین 105 منهدم کرده است.

گردان قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم اعلام کرد: "رزمندگان ما افراد و خودروهای دشمن صهیونیستی را در شرق خان یونس در جنوب غزه زیر آتش خمپاره و راکت گرفتند".

گردان قدس روز دیروز (سه شنبه) هم از حمله راکتی به مقر فرماندهی نظامیان رژیم صهیونیستی در پشت کارخانه پیونیر در شمال غرب غزه خبر دادند.

کانال 12 عبری هم به نوبه خود از اصابت چند فروند موشک – که از غزه شلیک شده بود – به آبهای ساحلی تل آویو، همزمان با سخنرانی یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم خبر داد.

نظامیان صهیونیستی روز گذشته در سی و دومین روز از حمله به غزه با حمایت آمریکا و مزدورانش، به حملات هوایی گسترده به غزه ادامه دادند و جنایات و فجایع جدیدی را در دیر البلح و اردوگاه های المغازی و الشاطء و اطراف بیمارستان اندونزی در شمال غزه رقم زدند.

پربیننده ترین خبرها