گزارش العالم؛

سران عرب.. اینها بچه‌های غزه هستند، آسوده ما را تماشا کنید + فیلم

پنج‌شنبه 18 آبان 1402 - 22:33

خبرنگار شبکه العالم در غزه گفت که تعداد کشتارهای ارتش رژیم اسرائیل در نوار غزه تاکنون به بیش از 1100 مورد رسیده و شمار شهدا به یازده هزار و هجده نفر و شمار مفقوان به بیش از دو هزار نفر افزایش یافته است.

العالم - فلسطین

یک پدر فلسطینی در جریان پوشش زنده شبکه خبری العالم درحالی که کودک شهیدش را روی دستان خود دارد، می گوید: به خاطر خدا کشورهای عربی به فکر بچه‌ها باشید...برای آتش بس بشردوستانه تلاش کنید ... ما از شما چیزی نمی خواهیم ... فقط برای یک آتش بس بشردوستانه تلاش کنید... خطاب به سیسی و همه جهان عرب.. اینها بچه های غزه هستند.. آسوده خاطر ما را تماشا کنید.

"إسراء البحيصی" خبرنگار شبکه خبری العالم می‌گوید: وضعیت انسانی در غزه به شدت وخیم است و اکثر شهدا کودک هستند و صندلی بیش از 2800 دانش آموز فلسطینی پس از پایان جنگ تجاوزگرانه علیه غزه در مدرسه خالی خواهد بود.

وی افزود: جنایات اسرائیل همچنان ادامه دارد، گویی در روز اول تجاوزگری قرار داریم. بسیار بدتر از آن این است که هیچ نشانه ای از هرگونه امکان توقف این تجاوزگری حتی برای یک وقفه آتش بس یا کمک بشردوستانه وجود ندارد.

** جنگ روانی جدید علیه مردم غزه

وی خاطرنشان کرد: وقتی برخی اظهارات سیاستمداران آمریکایی را می شنویم می گوییم ممکن است در دقایق آینده آتش بسی اتفاق بیفتد... اما مشخص است که این یک توطئه جدید و جنگ روانی جدید علیه مردم در اینجاست. انگار می خواهند بگویند که تصمیم گیری فقط با اسرائیل است؛ درحالی که ما با سلاح های آمریکایی هدف قرار گرفته می شویم... پس واضح است که باج گیری انسانی بیشتری علیه مردم فلسطین انجام می شود.

در تصاویر دردناکی که اهالی غزه به آن عادت کرده اند، والدین یک کودک شهید به دوربین العالم می گویند: خداوند برای ما کافی است و او بهترین سرپرست و یار و یاور ما است.

پربیننده ترین خبرها