قدردانی نوجوان اسیر اسرائیلی از جهاد اسلامی/ پیام این اسیر به نتانیاهو چه بود؟

پنج‌شنبه 18 آبان 1402 - 21:06

نوجوان اسیر اسرائیلی گفت: از نیروهای جهاد اسلامی که از جان و زندگی ما در غزه محافظت کردند، آب و غذا و دارو و همه چیز را برای ما فراهم کردند، تشکر می کنم.

العالم ـ فلسطین اشغالی

ابوحمزه سخنگوی گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی لحظاتی پیش اعلام کرد: آماده آزادسازی حنا کتسیر و یاغیل یعقوب به دلایل انساندوستانه هستیم.

منابع فلسطینی ویدئویی از یاغیل یعقوب نوجوان اسیر اسرائیلی نزد جهاد اسلامی منتشر کردند.

یاغیل یعقوب گفت: من یاغیل یعقوب هستم. 13 سال دارم. مشتاق دیدار خانواده ‌ام و دوستانم هستم. از تمام کسانی که در تل آویو با ما اعلام همبستگی کردند، کسانی که برای بازگشت ما و تمام اسرا، کابینه را تحت فشار قرار می‌دهند، تشکر و قدردانی میکنم. می‌خواهم به نتانیاهو بگویم این بمباران وحشیانه و هولناک غیرقابل باور است. تو کودکان را می کشی. تو اسرای اسرائیلی را نیز می کشی. تو آب و برق و دارو را قطع کردی و ما به عنوان اسرا به اینها نیاز داریم. نه فقط فلسطینی ها بلکه ما اسرا نیز به اینها نیاز داریم.

وی افزود: می خواهم از تمام کسانی که در تل آویو با ما اعلام همبستگی کردند تشکر کنم. امیداورم که هرچه زودتر نزد شما بازگردم. زیرا هرچه زمان می گذرد زندگی من در معرض خطر بزرگ قرار می گیرد. از نیروهای جهاد اسلامی که از جان و زندگی ما در غزه محافظت کردند، آب و غذا و دارو و همه چیز را برای ما فراهم کردند، تشکر می کنم. به نتانیاهو میگویم اگه اتفاقی برای من افتاد، تو مسئول آن هستی. و هر اتفاقی که برای هریک از اسرا بیفتد مسئولیت آن به گردن توست. زیرا نیروهای جهاد اسلامی با تمام قدرت برای محافظت از ما و تمام اسرا تلاش می کنند.

پربیننده ترین خبرها