گزارش العالم از بمباران بیمارستان الشفا و 150کودکی که رها شده است+ ویدیو

شنبه 20 آبان 1402 - 20:13

خبرنگار از جنایت رژیم صهیونیستی درخصوص بمباران و محاصره بیمارستان الشفاء و مناطق اطراف آن و شهادت و زخمی شدن بیماران پس از قطع برق بخش مراقبت های ویژه خبر داد و گفت:  150 کودک در بیمارستان رها شدند و 100 جسد روی هم انباشته شده زیرا اشغالگران اجازه حمل آنها را برای دفن نمی دهند.

العالم - فلسطین

اسراء البحیصی خبرنگار شبکه خبری العالم در خصوص وضعیت بیمارستان بمباران شده و تحت محاصره الشفا درغزه از سوی رژیم صهیونیستی گزارش داد: جنایتی در بیمارستان شفا غزه رخ داده به گونه ای که در نزدیکی بخش کلیه این بیمارستان بر اثر حملات رژیم صهیونیستی آتش سوزی رخ داده و ساختمان جراحی نیز بمباران شده است.

بنابر این گزارش،‌ به دلیل قطع برق، چهار نفر از مجروحان و بیمارانی که در بخش مراقبت های ویژه بستری بودند، شهید شدند. زیرا تجهیزات مراقبت های ویژه و دستگاه اکسیژنی که به آنها وصل بود، از کار افتادند.

خبرنگار العالم گزارش داد: 100 جسد در مقابل بیمارستان الشفاء وجود دارد که کارکنان نمی توانند آنها را جابجا کنند ، زیرا اشغالگران به آمبولانس ها یا تیم های پزشکی و خانواده های این اجساد که در اطراف بیمارستان الشفاء هستند، برای انتقال پیکر جهت دفن در گورستان ها اجازه نمی دهند.

بنابر این گزارش، تمام منطقه اطراف بیمارستان الشفا اکنون در محاصره اشغالگران است و زخمی ها و شهدایی در داخل آپارتمان ها و منازل هستند که امکان کمک رسانی به آنها نیست.

اسراء البحیصی خاطرنشان کرد، برخی از کسانی در بیمارستان محاصره شده الشفا با آنها صحبت کردیم گفتند که ما 150 کودک را در بیمارستان رها کردیم و کسی نیست از آنان مراقبت کند مگر چند پزشک و بیمار که توانستند در بیمارستان باقی بمانند.

به گزارش خبرنگار العالم، مردم غزه در معرض نابودی هستند ، منابع پزشکی که در داخل بیمارستان الشفاء به آنها دسترسی پیدا کردیم، از تمام شدن کامل داروها و تجهیزات پزشکی خبر دادند.

وی با اشاره به اینکه همه کسانی که در بیمارستان الشفاء هستند در معرض مرگ قرار دارند، گفت: صحبت از 15000 بیمار، مجروح، پزشک، پرستار، امدادگر و تعدادی از آوارگانی است که هنوز در آنجا گیر کرده اند.

پربیننده ترین خبرها