گزارش العالم از شهادت 20 فلسطینی براثر حمله به مناطق مسکونی در غزه+ ویدیو

يکشنبه 21 آبان 1402 - 22:44

 کشتارهای غیرنظامیان و شهروندان فلسطینی در نوار غزه از سوی اشغالگران صهیونیست ادامه دارد، نیروهای صهیونیست خانه های اسکان آوارگان در خان یونس را هدف قرار دادند.

العالم - فلسطين

اسراء البحیصی، خبرنگار شبکه خبری العالم در نوار غزه گزارش داد: تجاوزات و قتل عام مردم فلسطین درشهر خان یونس در جنوب نوار غزه همچنان ادامه دارد به طوری که در سه حمله به چند منطقه 20 فلسطینی شهید شدند.

بنابر این گزارش، رژیم صهیونیستی منزل خانواده الرقب را در منطقه بنی سهیله هدف داد که بر اثر این حمله شمار زیادی شهید و مجروح زیر آوار ماندند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، به دنبال این حمله یک کودک از این خانواده فلسطین کمی پیش از زیر اوار بیرون آورده شد. خانه های غیرنظامیان در این منطقه پر از آوارگان است که رژیم صهیونیستی آنها را با ساکنانش هدف قرار می دهد.

خبرنگار العالم همچنین گزارش داد: رژیم صهیونیستی منزلی در دیرالبلاح در جنوب غزه را هدف قرار داد که در نتیجه آن 3 نفر شهید شدند. حملات اشغالگران به مناطق جنوبی نوار غزه که به ادعای اشغالگران از امنیت برخوردار است، ادامه دارد.

بنابر این گزارش، حملات اشغالگران به شمال نوار غزه، در بحبوحه سانسور رسانه‌ها از سوی اشغالگران صهیونیست و دشواری دسترسی به اطلاعات، هرگز متوقف نشده است. خانواده‌هایی هستند که همچنان در محاصره اند و خواهان نجات از اطراف بیمارستان الشفا هستند.

پربیننده ترین خبرها