گزارش خبرنگار العالم؛

مقاومت یک پهپاد اسراییلی را در اردوگاه جنین هدف قرار داد

يکشنبه 21 آبان 1402 - 23:06

نیروهای مقاومت فلسطین در اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری یک پهپاد اسرائیلی را هدف قرار دادند.

العالم - فلسطين

خبرنگار شبکه العالم در کرانه باختری اشغالی گزارش داد، نیروهای مقاومت فلسطین در اردوگاه جنین یک پهپاد رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و تصاویر آن را منتشرکردند.

بنابر این گزارش، درگیری های مقاومت و اشغالگران در اطراف شهر جنین و اردوگاه آن ادامه داد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، نیروهای مقاومت از سال ها پیش و به ویژه از 7 اکتبر (آغاز عملیات طوفان الاقصی)‌ در اردوگاه جنین در زمینه مقابله با دشمن صهیونیستی قهرمانی هایی از خود بر جای گذاشته اند در همین زمینه تیپ جنین ساعاتی پیش فیلمی از ساقط کردن یک پهپاد رژیم اشغالگر در حمله اخیر به جنین را منتشر کرد.

بنابر این گزارش، تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین با خشونت بیشتری همراه بوده است، در جریان این حمله 14 نفر از شهروندان فلسطینی شهید شدند. اما انشتار ویدئوی ساقط کردن پهپاد رژیم صهیونیستی تاکید می کند که نیروهای مقاومت در این اردوگاه از توانایی انهدام خودروهای نظامی و پهپادها برخوردارند.

خبرنگار العالم با اشاره به اینکه مقاومت با وجود محاصره در اردوگاه و دشواری های موجود، این دستاوردها را ثبت کرده است، خاطرنشان کرد: درگیری ها در مناطق اطراف جنین با اشغالگران ادامه دارد، تا کنون شماری شهید و زخمی شده اند.

خبرنگار العالم در ادامه با اشاره به یورش اشغالگران به بسیاری از شهرها و شهرک های کرانه باختری همچون نابلس، طولکرم و رام الله خاطرنشان کرد: امروز شاهد تشدید حملات شهرک نشینان به فلسطینی ها به ویژه ساکنان شهر حواره بودیم.

وی تصریح کرد: این شهر سالهاست که شاهد حملات شهرک نشینان صهیونیست به شهروندان فلسطینی از جمله آتش زدن و تخریب منازل و حمله به شهروندان و خودروهای عبوری بوده است.

پربیننده ترین خبرها