یک مقام بیمارستانی در گفتگو با العالم:

رئیس بیمارستان معلولان و سالمندان الوفاء غزه براثر بمباران این بیمارستان شهید شد/ شمار شهدای کادر درمان غزه به 200 نفر رسید

شنبه 27 آبان 1402 - 16:53

یک مقام بیمارستانی در غزه از شهادت رئیس بیمارستان معلولان و سالمندان الوفاء بر اثر بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی خبر داد.

العالم-فلسطین اشغالی
احمد سهمود، خبرنگار العالم در غزه گزارش داد جنگنده های رژیم صهیونیستی با بمباران بیمارستان الوفا در شهر الزهرا، جنایت جدیدی را در کارنامه جنایات این رژیم در غزه ثبت کردند.

رژیم صهیونیستی با اینکه ادعا کرده است که مناطق جنوبی غزه امن هستند، اما همچنان به بمباران این منطقه در کنار حمله به شمال آن ادامه می دهد.

دکتر خلیل الدغران سخنگو و سرپرستار بیمارستان شهدای الاقصی در گفت وگو با خبرنگار العالم، اوضاع بهداشتی باریکه غزه را بسیار ناگوار و فاجعه آمیز توصیف کرد و گفت: این وضع در بخش اطفال بسیار وخیم تر است.

الدغران گفت: در ادامه حملات رژیم صهیونیستی به کادر درمان، رئیس بیمارستان معلولان و سالمندان الوفاء نیز شهید شد که به این ترتیب شمار شهدای کادر درمان غزه به 200 تعداد مجروحان به 450 تن رسید.

وی افزود همه بیمارستان های مناطق شمالی غزه تعطیل شده است و هر گونه حمله به شهروندان این مناطق به منزله صدور حکم اعدام علیه آنها است زیرا کسانی که در این منطقه هدف قرار گیرند امکان دسترسی به بیمارستان و خدمات درمانی نخواهند داشت. این درحالی است که جهان دربرابر این همه جنایت سکوت کرده است.

سخنگو و سرپرستار بیمارستان شهدای الاقصی تصریح کرد، درحالی در آستانه روز جهانی کودک قرار گرفته ایم که کودکان فلسطینی هدف حملات موشک، بمب ها و تانک های صهیونیست ها قرار می گیرند و این در شرایطی است که 50 درصد زخمی های بیمارستان های غزه را کودکان تشکیل می دهند که بسیاری از آنها دست و پایشان قطع شده است.

پربیننده ترین خبرها