خبرنگار العالم بعد از شهادت عضو خانواده‌اش: به رسالتم ادامه می‌دهم+فیلم

دوشنبه 29 آبان 1402 - 19:04

خبرنگار العالم در باریکه غزه بعد از شهادت یکی از اعضای خانواده‌اش در بمباران رژ‌یم صهیونیستی تاکید کرد که سنگینی بار این اندوه هر اندازه باشد باز هم از رساندن صدای حق به گوش جهانیان هرگز عقب‌نشینی نخواهد کرد.

العالم-فلسطین

اسراء البحیصی خبرنگار العالم تاکید کرد که همچنان به رسالت خود در انتشار صحنه های جنایات رژیم اسرائیل در حق ملت فلسطین در نوار غزه ادامه خواهد داد.

خبرنگار العالم در تشریح بمباران منزل مجاور محل سکونت خود و شهادت مادر همسرش در این واقعه، تصریح کرد که همسرش از او خواسته است که صندلیش را با مادرش عوض کند که در این هنگام منزل مجاور آنها بمباران می شود و مادر همسرش که جای او نشسته بود بر اثر اصابت ترکش به شدت زخمی شده و به شهادت می رسد.

خبرنگار العالم تاکید کرد که 60 نفر در این منزل پناه گرفته بودند که زیر آوار ماندند و هنوز نیروهای دفاع مدنی نتوانسته اند برای نجات آنها در محل حاضر شوند.

خبرنگار العالم ضمن محکوم کردن هدف قرار دادن منازل مسکونی به ویژه در مناطق امن اعلام شده از سوی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: خانه ای که هدف صهیونیست ها قرار گرفت از هر نهاد و یا سازمانی دور بود و هیچ بهانه ای برای هدف قرار دادن آن وجود نداشت.

فرزند خردسال البحیصی خبرنگار شبکه العالم، در پیامی از تریبون این شبکه گفت: مادر بزرگ من چه کار کرده بود که او را کشتند؟ خداوند از اسرائیل انتقام بگیرد.

پربیننده ترین خبرها