آنچه اسرائیلی‌ها از کودکی یاد می‌گیرند!!!+فیلم

دوشنبه 29 آبان 1402 - 20:53

در حالی که از گوشه و  کنار اخباری از احتمال آتش بس و توقف تجاوزگری‌های رژيم اشغالگر به نوار غزه به گوش می رسد رسانه‌های عبری زبان، ترانه جدیدی را از کودکان شهرک نشینان صهیونیست پخش کردند که در آن آشکارا به نفرت پراکنی علیه فلسطینیها پرداخته، و از کشتار آنها و ویران کردن غزه حمایت می کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

این ترانه صهیونیستی با عنوان «ما فرزندان نسل پیروزی هستیم» منتشر شده، و آشکارا خواستار کشتار، ویرانگری و نسل‌کشی در غزه است؛ برخی عبارات این ترانه به این شرح است: «در ساحل غزه شب پاییزی فرا می رسد.. جنگنده ها بمباران کرده و همه چیز را ویران می کنند.. ارتش از مرزها عبور می کند تا نماد نازیسم را از میان بردارد»

«یک سال دیگر..آنجا چیزی وجود نخواهد داشت و ما با آرامش به خانه هایمان باز می گردیم.. طی یک سال.. همه را نابود خواهیم کرد و زمین هایمان را شخم خواهیم زد.. اجازه نمیدهیم قلب ما این نوع دوستی را فراموش کند .. عشق و علاقه ای که با خون تقدیس شده .. تو دوباره برمیگردی تا در میان ما شکوفا شوی.. هرگز سکوت نخواهیم کرد..و به جهانیان نشان خواهیم داد که چگونه دشمنانمان را نابود خواهیم کرد».

این ترانه کودکان شهرکنشینان صهیونیست در حقیقت بازتابی از رویکردها و سیاست های رژیم صهیونیستی و همه تفکراتی است که در ذهن این کودکان علیه فلسطینی‌ها کاشته است.

شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی این ترانه را پخش کرد اما ویدیوی آن به سرعت از حساب کاربری این شبکه بر روی تویتر «اکس» حذف شد.

یکی از سایتهای عبری با اشاره به بازخورد منفی این ویدیو در فضای مجازی به دلیل پیامهای بسیار خشونت آمیز آن در حمایت از نسل کشی در غزه، و اعتراضهای مطرح شده علیه آن، خاطرنشان کرد: مشخص نیست که چرا این ویدیو حذف شده است، ولی شاید این نگرانی برای بعضی افراد به وجود آمده باشد که ویدیوی مذکور باعث همدستی شبکه مذکور در نسل کشی (در غزه) شود.

بر اثر ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه تا کنون بیش از 13300 نفر شهید شده اند که بیش از 5600 تن از شهدا کودک و 3550 نفر نیز زن هستند.

پربیننده ترین خبرها