تازه ترین گزارش العالم از حملات تجاوزگرانه ارتش صهیونیستی به جنوب لبنان

پنج‌شنبه 2 آذر 1402 - 20:12

خبرنگار شبکه العالم در جنوب لبنان از تداوم تجاوزگری نظامی ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنوب این کشور خبر داد و گفت: در آخرین مورد، اشغالگران یک کارخانه سیمان را در منطقه الحمامص در جنوب شهرک الخیام بمباران کردند.

العالم - لبنان

به گزارش خبرنگار العالم در لبنان ، در این بمباران، یکی از تجهیزات این کارخانه منهدم شد و برخلاف ادعای رژیم صهیونیستی، در این کارخانه مرکزی نظامی وجود ندارد. اشغالگران همواره با طرح چنین ادعاها و بهانه هایی، بمباران و حملات خود علیه جنوب لبنان را توجیه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: اشغالگران همچنان شهرک های جنوب لبنان را به طور متناوب بمباران می کنند و در جریان مراسم تشییع پیکر یکی از شهدای مقاومت اسلامی که دیروز شهید شد، ارتش رژیم اسرائیل تلاش کرد تا شرکت کنندگان در مراسم را با بمباران اطراف روستا مرعوب کند، اما مراسم تشییع ادامه یافت.

خبرنگار العالم گفت: جنگنده های رژیم صهیونیستی به منطقه اللبونی نزدیک شهرک الناقوره در جنوب لبنان حمله کردند. حمله دیگری نیز به منطقه بین شهرک زبقین و شهرک الشبع انجام دادند. هواپیماهای جنگی همچنین بیش از چند حمله هوایی به منطقه السفرجل در شرق شهرک مجدلزون در جنوب لبنان انجام دادند.

بر اساس این گزارش ، اشغالگران همچنین به منطقه بین شهرک های البستان و یارین حمله کردند. توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز حومه شهرک طیر حرفا، حومه شهرک های شیحین و الجبین را هدف قرار دادند. حومه روستاهای بخش غربی و حومه شهرک های عیتا الشعب، رمیه و القوزح در بخش مرکزی نیز هدف حملات ارتش این رژیم قرار گرفت.

پربیننده ترین خبرها