خوش بینی در آمیخته با ناراحتی در غزه به علت عدم بازگشت آوارگان + ویدئو

پنج‌شنبه 2 آذر 1402 - 22:51

خبرنگار شبکه العالم در غزه گزارش داد که خوش بینی حاکم بر منطقه باریکه غزه به دلیل آتش بس اعلام شده با نارضایتی به علت عدم بازگشت آوارگان فلسطینی به محل زندگی خود در مناطق شمالی این منطقه درآمیخته است. 

العالم – فلسطین

احمد سهمود خبرنگار العالم در گفت‌وگویی مستقیم با شبکه از باریکه غزه تصریح کرد: پس از توافق آتش بس که از ساعت هفت صبح فردا (جمعه) اجرایی می شود، فضایی از خوش‌بینی در میان شهروندان فلسطینی حاکم شده است.

خبرنگار العالم با اشاره به اینکه این خوش‌بینی با نارضایتی به دلیل عدم بازگشت آوارگان فلسطینی به منازل خود در مناطق شمالی همراه شده است، تاکید کرد: تقاضاهایی مبنی بر لزوم بازگشت مردم به منازل خود در مناطق شمالی وجود دارد.

خبرنگار العالم افزود : گروهی از مردم می گویند که برقراری این آتش بس بهتر از نبود آن است. آتش بس برای چهار روز هم بهتر از ادامه آن است چرا که اولین آتش بس در 48 روز تجاوز وحشیانه اسرائیل به غیرنظامیان و کودکان در غزه به شمار می رود.

وی افزود: امید است این آتش بس تداوم داشته باشد و سرآغاز پایان این تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی باشد.

خبرنگار العالم گفت: مقاومت فلسطین در چارچوب عملیات طوفان الاقصی با حمله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف مرز باریکه غزه حماسه‌ آفرینی کرد. مقاومت همچنین بیش از 240 صهیونیست را در این عملیات به اسارت گرفت.

پربیننده ترین خبرها