گزارش العالم از حال و هوای جنوب لبنان همزمان با برقراری آتش‌بس در غزه+ فیلم

جمعه 3 آذر 1402 - 22:26

خبرنگار العالم در جنوب لبنان از مقابل میدان “میس الجبل”؛ جایی که روز گذشته هدف آتش‌بارهای رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود، از بازگشت تدریجی زندگی به این شهرک و شهرک‌های جنوبی لبنان خبر می‌دهد.

العالم- لبنان

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که از صبح امروز و همزمان با آغاز آتش‌بس اعلام‌نشده در لبنان، زندگی در حال بازگشت تدریجی به این منطقه است و ساکنان به صورت گسترده در حال بازگشت به روستای‌شان هستند.

خبرنگار العالم اعلام کرد که از ساعت ۷ صبح تاکنون صدای انفجار یا خمپاره اسرائیلی شنیده نشده است و فقط هر از گاهی پهپادهای جاسوسی این رژیم در آسمان منطقه پرواز می‌کنند. ولی در ساعات پایانی مانده به آغاز آتش‌بس، “سهل الخیام“ هدف حمله هوایی قرار گرفت.

طبق این گزارش، روز گذشته شهرک میس الجبل بارها هدف بمب فسفر سفید رژیم اشغالگر قرار گرفته بود و ارتش اشغالگر ۱۲ بمب را به اطراف شهرک “رشاف“ در جنوب شلیک کرد.

آتش‌بس موقت برای تبادل اسرا و ارسال کمک‌های انسانی در حالی از صبح امروز در نوار غزه آغاز شده است که رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرده بود اسرای اسراییلی نزد حماس باید بدون قید و شرط آزاد شوند و با حمله زمینی به غزه حماس را نیز نابود خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها