درسومین روز توافق آتش بس صورت گرفت؛

آزادی 39 کودک و نوجوان اسیر فلسطینی در چارچوب مبادله اسرا

يکشنبه 5 آذر 1402 - 22:05

سومین گروه از اسرای کودک و نوجوان فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شدند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش،‌ سومین گروه از اسرای کودک و نوجوان فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی در سومین روز از توافق مبادله اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی دقایقی پیش آغاز شد.
در همین خصوص رسانه ها و شبکه ای اجتماعی تصاویر اتوبوس حامل کودکان آزاد شده فلسطینی از زندان اوفر به سمت شهر رام الله را منتشر کردند.

این اتوبوس شامل 39 کودک و نوجوان اسیر فلسطینی است که امشب (یکشنبه) در چارچوب مبادله اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی آزاد شدند.

اتوبوس حامل کودکان آزاد شده فلسطینی وارد شهرک بیتونیا واقع در غرب رام الله شد.

اسرا
رسانه های فلسطینی تصویر حسن درویش نوجوان فلسطینی ساکن قدس را نیز منتشر کردند که امشب پس از سال‌‌ها اسارت در چارچوب توافق مبادله اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی آزاد شد.

تحویل اسرای اسرائیلی به صلیب سرخ در میان حضور گسترده مردمی

پیش از این گردان‌های قسام نیز شامگاه امروز سومین گروه از اسرای اسرائیلی و خارجی شامل ۱۳ اسیر اسرائیلی، سه اسیر تایلندی و یک اسیر روسی را در میان حضور گسترده مردمی در خیابان‌های شمال غزه تحویل صلیب سرخ داد.

نکته قابل توجه این است که رژیم صهیونیستی ادعا می‌کرد که شمال غزه را به طور کامل از حضور مبارزان قسام پاکسازی کرده اما قسام با تحویل اسرای اسرائیلی در این منطقه ثابت کرد که با قدرت در تمامی مناطق غزه حضور دارد و رژیم صهیونیستی حتی در شمال غزه هم نتوانسته است دستاوردی کسب کند.

قسام در دو روز گذشته اسرای اسرائیلی را در جنوب نوار غزه تحویل صلیب سرخ داده بود.

پربیننده ترین خبرها