گفتگوی العالم با 2 اسیر نوجوان آزاد شده فلسطینی

چهارشنبه 8 آذر 1402 - 13:06

نیروهای مقاومت دو نوجوان فلسطینی را که رژیم اشغالگر 18 سال برای آنها حبس در نظر گرفته بود، در چارچوب توافق مبادله اسرا پس از دو سال اسارت آزاد و به آغوش خانواده های آنان بازگرداند.

العالم _ فلسطین
خبرنگار شبکه خبری العالم با دو اسیر نوجوان به نام های مشعل و یزن بنی جابر که در مرحله چهارم در چارچوب تبادل اسرا بین حماس و رژیم اشغالگر آزاد شده اند، گفت وگو کرد.
این دو نوجوان آزاد شده از بند زندان های رژیم صهیونیستی از رنج هایی گفتند که داخل زندان های اشغالی در دوران اسارت تجربه کرده اند.

به گزارش خبرنگار العالم، آنها خاطرنشان کردند که رژیم اشغالگر می خواست برای 18 سال، خنده را از آنها بگیرد و شادی را از خانواده آنان ها بزداید، اما پس از دو سال اسارت و نگهداری در زندانهای این رژیم، مقاومت فلسطین خنده و شادی را به آن دو و خانواده هایشان باز گرداند.

این دو دوست، یزن و مشعل بنی جابر، به اتهام تیراندازی به حبس طولانی مدت محکوم شده بودند، حبسی که در زمان دستگیری از سن آن دو بسیار بیشتر بود، هرچند اسارت در زندان دوستی آن دو را قوی‌تر از قبل کرد و با درد و رنج مشترک از زندان آزاد شدند.

یزن و مشعل به همت مقاومت، از میله های زندان رهایی یافتند و به رویاهای خود بازگشتند و به این ترتیب آنچه از دوران نوجوانی شان باقی مانده بود، به آنان هدیه شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها