درگیری شدید نیروهای مقاومت با اشغالگران اسرائیلی در نوار غزه

درگیری شدید نیروهای مقاومت با اشغالگران اسرائیلی در نوار غزه
پنج‌شنبه 9 آذر 1402 - 11:18

منابع خبری از درگیری شدید نیروهای مقاومت با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در چندین محور در نوار غزه خبر دادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش منابع فلسطینی،‌ درگیری‌های شدیدی در محور غرب غزه و جاده ساحلی، محور شرق بیت حانون، محور غرب بیت لاهیا و محور شرق خان یونس به سمت جنوب در جریان است.

در همین زمینه العربی الجدید از شنیده شدن صدای تبادل آتش بین نیروهای مقاومت و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محورهای جنوب غزه و شمال غرب غزه خبر داد.

پیش از این به دنبال ششمین مرحله تبادل اسرای فلسطینی و رژیم صهیونیستی که شب گذشته و بامداد امروز (پنجشنبه) اجرا شد و به سبب عدم اعلام خبر تمدید دوباره آتش بس به رغم تلاش های میانجیگران،‌ گردان های قسام شاخه نظامی حماس،‌ در اطلاعیه ای به نیروهایش برای احتمال ادامه جنگ آماده باش داده بود.
گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای از تمامی نیروهای خود در نوار غزه خواست برای ادامه جنگ با اشغالگران اسرائیلی در صورت عدم تمدید آتش‌بس موقت طی ساعات آینده آمادگی کامل داشته باشند و تا زمانی که بیانیه‌ای رسمی در مورد تمدید آتش‌بس صادر نشده، سطح آمادگی خود را حفظ کنند.

اما پس از آماده باش نیروهای قسام،‌ حماس و طرف صهیونیستی از تمدید یک روزه آتش بس تا پایان امروز (پنجشنبه) خبر دادند از سوی دیگر قطر نیز با تایید این خبر اعلام کرد که درصدد تلاش برای دایمی کردن آتش بس است.
در چنین شرایطی حالا، خبرها از درگیری شدید بین نیروهای مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی حکایت دارد. به نظر می رسد که دستور آماده باش نیروهای قسام بی دلیل نبوده و بر اساس اطلاعاتی در خصوص تحرکات رژیم صهیونیستی صورت گرفته بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها