گزارش العالم از راهپیمایی گسترده مردم یمن در حمایت از فلسطین+فیلم

جمعه 10 آذر 1402 - 17:56

خبرنگار العالم در صنعا از برگزاری راهپیمایی عظیم در صنعا پایتخت یمن و استان های حدیده، ذمار، اب، عمران و صعده با عنوان "با فلسطین، برای تمام گزینه‌ها آماده‌ایم" خبر داد.

العالم – یمن

خبرنگار العالم گفت: در این راهپیمایی دهها هزار یمنی در صنعا، جنایات و قتل عام مردم فلسطین و نسل کشی علیه مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

وی افزود: مردم دیگر استانهای یمن نیز با برپایی راهپیمایی حمایت خود را از مردم فلسطین و مقاومت و مخالفت خود را با هر نوع تلاش جهت نابودی آرمان فلسطین اعلام کردند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: تظاهرکنندگان با برافراشتن پرچم فلسطین و سردادن شعارهایی در حمایت از مقاومت فلسطین و حق مردم فلسطین در دفاع از خود، جنایات دشمن صهیونیستی علیه غزه را محکوم و از سکوت و همدستی غرب در قبال این جنایات انتقاد کردند و مخالفت خود را با سیاست یک بام و دو هوای غرب در این زمینه اعلام نمودند.

تظاهرکنندگان مواضع کشورهای عربی و اسلامی را انگیزه‌ای برای رژیم صهیونیستی جهت استمرار جنایت علیه غیرنظامیان فلسطینی به ویژه زنان و کودکان دانستند و خواستار موضع گیری برای توقف خونریزی در غزه شدند.

استان صعده نیز شاهد برگزاری راهپیمایی گسترده مردمی در حمایت از فلسطین بود و تظاهرکنندگان پرچم فلسطین را به اهتزاز درآوردند و ضمن انتشار بیانیه ای به آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به عواقب تشدید تنش در فلسطین اشغالی هشدار دادند.

پربیننده ترین خبرها