شهادت 30 فلسطینی در حملات ارتش اشغالگر به شرق غزه

شهادت 30 فلسطینی در حملات ارتش اشغالگر به شرق غزه
دوشنبه 13 آذر 1402 - 20:48

بر اثر حملات موشکی به منازل مسکونی در محله‌های الزیتون و الشجاعیه در شرق غزه، بیش از 30 شهروند شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرگزاری فلسطینی «وفا» گزارش داد که در حمله امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منازل فلسطینیان در محله‌های الزیتون و الشجاعیه 30 نفر شهید و عده ای مجروح شدند.اکثریت شهدا دراین حملات کودک هستند و خانه‌ها بر سر ساکنان ویران شد.

هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی گروهی از کارکنان دفاع شهری را در محله التفاح هدف قرار دادند که بر اثر آن دو نفر شهید و10 نفر دیگر مجروح شدند.

خبرگزازی وفا افزود: همزمان با حملات جنگنده‌ها و پهئاد های رژیم صهیونیستی، توپخانه این رژیم نیز محله الزیتون به ویژه بخش قدیمی شهر غزه را هدف قرار داده است.

در همین راستا، جمعیت هلال احمر غزه از شهادت یکی از امدادگران به نام اسامه تایه (37 ساله) در منطقه الفالوجا در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه خبر داد . وی قبل از شهادت از ترک شمال غزه به سمت جنوب خودداری کرده بود و بر ادامه ارائه خدمات‌درمانی اضطراری به شهروندان آسیب دیده از بمباران صهیونیست‌ها اصرار داشت. در این حادثه محمد ابورکبه یکی دیگر از کارکنان جمعیت هلال احمر که همراه وی بود نیز مجروح شد.

پربیننده ترین خبرها