گزارش العالم؛

به رغم محاصره و کشتار، موشک‌های مقاومت همچنان بر سر اشغالگران فرود می‌آید 

دوشنبه 13 آذر 1402 - 21:45

خبرنگار العالم در غزه گفت: نیروهای اشغالگر اسرائیلی تلاش می‌کنند با کشتار بیشتر فلسطینیان در خان یونس، آنان را وحشت‌زده و مجبور به ترک مناطق مسکونی خود و رفتن به شهر رفح کنند.

العالم _ فلسطین

احمد سهمود خبرنگار شبکه العالم در غزه تاکید کرد: عملیات زمینی نیروهای اشغالگر در شمال و جنوب باریکه غزه با هدف شکستن اراده مقاومت فلسطین و توقف شلیک موشک‌های آن به سمت مراکز تجمع نظامیان ارتش اسرائیل و شهرک‌های اطراف نوار غزه است. هدف دیگر اشغالگران، تلاش برای سرنگونی دولت غزه و مقاومت آن در برابر تهاجم ارتش اسرائیل است.

وی افزود: این در حالی است که با وجود گذشت 60 روز از تجاوزات اسرائیل از هفتم ماه اکتبر، موشک های مقاومت همچنان تا این لحظه مناطق اشغالی را هدف قرار داده است. در همین حال محافل داخلی و شهرک نشینان اسرائیلی می پرسند دستاوردهایی ارتش اسرائیل در نوار غزه چه بوده است. هم زمان فشارهای بین المللی بر رژیم صهیونیستی به دلیل به راه انداختن حمام خون در نوار غزه و ویران کردن مناطق مسکونی در آن روز به روز بیشتر می شود.

خبرنگار العالم ادامه داد: تحلیلگران اسرائیلی می گویند که تانک های اسرائیلی قادر به مقابله با جنگجویان فلسطینی که سلاح های ساده در اختیار دارند، نیستند. این در حالی است که ارتش اسرائیل از تسلیحات پیشرفته برخوردار است اما زورش فقط به بیمارستان ها، مدارس و مساجد می رسد.

خبرنگار العالم تاکید کرد که رژیم اشغالگر اسرائیل تصمیم گرفته است به همان روش بمباران بیمارستان الشفاء، دیگر بیمارستان‌های نوار غزه را بمباران کند تا مردم مجبور شوند از خانه‌های خود به سمت شهر رفح که نزدیک مرز مصر است، نقل مکان کنند. استراتژی ارتش اشغالگر تنگ کردن حلقه محاصره و کشتار بیشتر غیرنظامیان است تا از شلیک موشک های مقاومت فلسطین به تجمعات نظامیان و نیز شهرک های صهیونیست نشین جلوگیری کند هرچند تاکنون در دستیابی به این هدف ناکام بوده است.

پربیننده ترین خبرها