گزارش العالم از پاسخ مقاومت به حملات صهیونیست‌ها به جنوب لبنان+ویدئو

دوشنبه 13 آذر 1402 - 22:50

خبرنگار العالم در جنوب لبنان گزارش داد که مقاومت اسلامی حملات اشغالگران به جنوب لبنان را با هدف قرار دادن پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در مرز با فلسطین اشغالی پاسخ داد.

العالم - لبنان

حسین عزالدین خبرنگار شبکه خبری العالم در جنوب لبنان گفت: مناطق مارون الرأس و یارون علاوه بر الحمامص، الخیام و مجیدیه الحمامص و چندین روستای دیگر مانند عیترون، بلیده، کفرکلا، العدیسه و وادی الجوز در حومه کفر شوبا هدف حملات توپخانه رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

وی افزود: حمله شدید رژیم صهیونیستی یکی از خانه‌های متروکه در وادی الجوز را ویران کرد و پیش از ظهر امروز شهر میس الجبل، حومه المحیبیب و عیتا الشعب با بمب های فسفری و سایر مواد منفجره دیگر هدف قرار گرفت.

خبرنگار العالم توضیح داد: در پاسخ، چندی پیش از سمت لبنان از محورهای بخش مرکزی و بخش شرقی حملات راکتی به شهرک‌ها و پایگاه‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

وی افزود: ​مقاومت همچنین پایگاه دشمن واقع در شهرک المطله در پایین دشت خیام، مشرف بر کفرکلا در جنوب، شهرک القلیعه در شرق و بساتین الوزانی در شمال را با چهار راکت هدف قرار داد.

عزالدین ادامه داد: مقاومت همچنین چندین پایگاه از جمله البغدادی در میس الجبل، مسکاف عام و یفتاح روبروی میس الجبل را هدف قرار داد؛ این درحالی است که اشغالگران نیز این مناطق را به صورت متناوب بمباران می کنند و بمباران عیترون و مارون الرأس از سوی صهیونیست ها شدت گرفته است.

پربیننده ترین خبرها