گزارش خبرنگار العالم از آخرین جزئیات حملات اسرائیل به جنوب لبنان

سه شنبه 14 آذر 1402 - 21:33

خبرنگار العالم در جنوب لبنان از حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه به حومه چندین شهرک در بخش غربی جنوب لبنان خبرداد، این  درحالی است که حزب الله به عملیات خود در مرز ادامه می دهد.

العالم لبنان

حسین عزالدین، خبرنگار العالم در لبنان در گزارش خود از این کشور گفت: وضعیت بحران جنوب لبنان با مرزهای فلسطین اشغالی روز به روز شکلی فزاینده به خود می گیرد، به ویژه حملات اسرائیل که قواعد درگیری را پشت سر گذاشته است مانند آنچه امروز در شهر زبقین یا در مرکز ارتش لبنان واقع در برده الطیبه و کفرکلا رخ داد واین بمباران به شهادت یک سرباز لبنانی وزخمی شدن سه نفر در داخل مرکز در منطقه واقع در العویضه در کفر کلا منجر شد.

خبرنگار العالم در لبنان در گزارش خود به بمباران متمرکز اسرائیل در حومه چندین شهرک در بخش غربی مانند شیحین، الجبین و طیر حرفا تا حومه شهرک های رامیا و عیتا الشعب اشاره کرد.

حزب‌الله بامداد سه‌شنبه، از هدف گیری تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه رویسه العاصی و پایگاه بیاض بلیدا خبر داد و بر زخمی شدن تنی چند تاکید کرد.

خبرنگار العالم گفت: تنش صبحگاهی پس از یک شب ملتهب در جبهه لبنان رخ داد که شامل بمباران توپخانه ای رژیم صهیونیستی در امتداد مرز لبنان با فلسطین اشغالی و حملات هوایی است که صداهای آن از دور به گوش می رسد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: حملات رژیم صهیونیستی به اطراف تپه العویضه میان کفرکلا و العدیسه و بمباران توپخانه ای سنگین و بمب های فسفری به اطراف بلیدا، سهل مرجعیون، حمامص در سردا، الخیام، تپه العویضه ، عدیسه و تپه العزیه در دیرمیماس شب سختی را تحمیل کرد.

این یورش به مغازه ها و منازل در شهرهای مورد هدف، خسارات زیادی وارد کرد، و آتش سوزی بزرگی در تپه العویضه رخ داد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی تمام شب گذشته تا صبح امروز در ارتفاع کم بر فراز شهرک های مرجعیون پرواز کردند.

پربیننده ترین خبرها