حمایت بازیگر مطرح آمریکایی از فلسطین و غزه

حمایت بازیگر مطرح آمریکایی از فلسطین و غزه
جمعه 17 آذر 1402 - 11:14

«سینتیا نیکسون» هنرپیشه مطرح آمریکایی پیرامون جنایت رژیم صهیونیستی و درحمایت از مردم تحت محاصره غزه سخن گفت.

العالم - آمریکا

به گزارش العالم، «سینتیا نیکسون» هنرپیشه آمریکایی هالیوود با شرکت در برنامه تلویزیونی شبکه "اِی بی سی" گفت: این واقعاً لحظه ای برای شفافیت اخلاقی است، و من فکر می کنم باید از خود بپرسیم: آیا کودکان فلسطینی سزاوار همان امنیت هستند که همه کودکان دیگر دارند؟

سینتیا نیکسون، بازیگر آمریکایی نیز دلیل پیوستن خود به درخواست‌ها برای آتش‌بس در غزه را در حالی که روز چهارشنبه در شبکه ABC News The View صحبت می‌کرد، توضیح داد.

نیکسون گفت که پسر بزرگش که یهودی است از او خواست تا از صدای خود برای فراخوان پایان جنگ استفاده کند و او بر نیاز به شفافیت اخلاقی و امنیت برابر برای کودکان فلسطینی تاکید کرد.

فیلم

به گزارش العالم، این بازیگر مطرح آمریکایی چندی یپش در اعتراض به جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه و شهادت هزاران غیرنظامی فلسطینی، به شماری از سیاستمداران و فعالان حقوق‌بشر که در مقابل کاخ سفید در واشنگتن تحصن کرده بودند، پیوست.

این بازیگر هالیوود که اجدادش از بازماندگان هولوکاست هستند، در مقابل کاخ سفید گفت: «در طی هفت هفته، اسراییل در این منطقه‌ کوچک [غزه]، بیش از تعداد کسانی که در جنگ افغانستان در طول بیست سال کشته شدند، غیرنظامیان را کشته است.»

وی افزود: از کسانی که می‌گویند تلفات غیرنظامیان بخش اجتناب‌ناپذیر جنگ است، خسته و آزرده‌ام.

«هیچ‌چیز درباره این ارقام عادی نیست. هیچ‌چیز در مورد این مرگ‌ها عادی نیست.»

پربیننده ترین خبرها