اسرائیل یک اسیر خود را به کشتن داد

اسرائیل یک اسیر خود را به کشتن داد
جمعه 17 آذر 1402 - 23:13

نظامیان رژیم صهیونیستی که در پوشش نیروهای امدادی طی عملیاتی برای آزادسازی یک اسیر نظامی به شهر غزه رفته بودند، نه‌تنها نتوانستند اسیر اسرائیلی را آزاد کنند، بلکه این اسیر در این عملیات کشته شد.

العالم - فلسطین اشغالی

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، شامگاه امروز (جمعه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد عملیات نیروهای این رژیم برای آزادسازی یک نظامی اسرائیلی در غزه شکست خورده است.

سخنگوی ارتش اسرائیل از ناکامی این عملیات خبر داد؛ اما اعلام کرد فقط دو نیرو زخمی شدند و خبر کشته شدن اسیر اسرائیلی را مخفی کرد.

با این حال، «کتائب القسام» شاخه نظامی حماس با انتشار تصاویری اعلام کرد نظامیان اسرائیلی ساعت دو و نیم بامداد در پوشش نیروهای امدادی - که نقض قوانین بین‌المللی است- وارد ساختمان‌ برخی نهادهای بین‌المللی شدند؛ اما قسام از عملیات مطلع شد و با آنان مقابله کرد.

کتائب القسام در ادامه اضافه کرد «ساعر باروخ» اسیر اسرائیلی در این عملیات کشته شد و نظامیان صهیونیست، پس از عقب‌نشینی شماری از تجهیزات خود را نیز جا گذاشتند.

«ابو عبیده» سخنگوی قسام همچنین اشاره کرد این عملیات افزون بر کشته شدن باروخ، منجر به کشته و زخمی شدن تعداد دیگری از اسرای اسرائیلی شده است.

فیلم

کتائب القسام همچنین در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد رزمندگان مقاومت توانسته‌اند یک خانه در شرق خانیونس (جنوب نوار غزه) را که ده‌ها نظامی اسرائیلی در آن پنهان شده بودند، با بمب و راکت منفجر کنند.

براساس این بیانیه، نیروهای مقاومت بعد از انفجار این خانه با مسلسل به آن حمله می‌کنند و تعدادی از نظامیان را از پا در می‌‌آورند و برخی دیگر را مجروح می‌کنند.

فارس

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها