روزنامه صهیونیستی: بخش توانبخشی روزانه 60 نظامی مجروح را پذیرش می کند

شنبه 18 آذر 1402 - 15:42

روزنامه یدیعوت احرونوت نوشت شمار نظامیان صهیونیستی مجروح به 5 هزار نفر رسیده است و بخش توانبخشی روزانه 60 نظامی مجروح را پذیرش می کند که اغلب آنها دچار آسیب های شدید شده اند.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، درگیری های مستمر بین نیروهای مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی در چند نقطه در شمال غزه از منطقه الشجاعیه گرفته تا بیت لاهیا و بیت حانون و شیخ رضوان به شدت در جریان است. در جنوب نیز نیروهای مقاومت در خانیونس و اطراف آن با ثبت حماسه های پرشور، پیشروی نظامیان اشغالگر را متوقف کرده و خسارت های سنگینی به ارتش این رژیم وارد آورده اند.

گردان های قسام اعلام کرده که نیروهای مقاومت حمله نظامیان صهیونیست به خانیونس را دفع کرده اند و ارتش رژیم اشغالگر به کشده شدن دو تن از افسران خود در درگیری های جاری در شمال و جنوب غزه اذعان کرده است.

بنا بر اعلام گردان های قسام، نیروهای مقاومت همچنین با خنثی سازی تحرکات نظامیان صهیونیستی برای دستیابی به اسرا، تعدادی از آنها را از پادرآوردند یا مجروح کردند. در این بین جنگنده های رژیم صهیونیستی برای جبران این شکست و سرپوش گذاشتن بر عقب نشینی نظامیان وارد عمل شدند. در این درگیری ها یک نظامی اسیر صهیونیست به نام ساعر باروخ نیز کشته شد.

در همین حال، حماس با انتشار بیانیه ای از انهدام کامل 21 خودروی نظامی اسرائیلی و آسیب جزئی به برخی از آنها در محورهای عملیاتی غزه خبر داد. همچنین اعلام کرد که منزلی را در خانیونس که ده ها نظامی اسرائیلی در ان سنگر گرفته بودند، منفجر کرده است.

گردان های عز الدین قسام شاخه نظامی حماس همچنین اعلام کردند که در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر علیه شهروندان عادی فلسطینی، تل آویو را آماج حملات راکت و موشک قرار کرده اند.

گردان های قدس- جنبش جهاد اسلامی فلسطین شاخه اریحا هم اعلام کرد که نیروهای این گردان حملات گسترده نظامیان صهیونیستی به اردوگاه عقبه جبر را دفع کرده و خسارات و تلفاتی به دشمن وارد آورده اند.

از سوی دیگر رسانه های رژیم اشغالگر اذعان کردند که 40 نظامی صهیونیست مجروح طی 24 ساعت گذشته از غزه به بیمارستان سوروکا در بئر السبع منتقل شده اند که حال 10 نفر از آنها وخیم است.

به گزارش رسانه های رژیم صهیونیستی نظامیان این رژیم که در خانیونس مستقر هستند، از گردان نود و هشتم هستند که تا الان حدود 80 نفر از نظامیان خود را از دست داده اند.

به این ترتیب شمار تلفات نظامیان صهیونیستی از ابتدای عملیات زمینی در 27 اکتبر به 94 نفر و از ابتدای عملیات طوفان الاقصی 15 مهر ماه (هفتم اکتبر)، به 418 نفر رسیده است.

پربیننده ترین خبرها