گزارش العالم از عملیات حزب الله علیه رژیم صهیونیستی

يکشنبه 19 آذر 1402 - 22:11

مقاومت اسلامی طی امروز با انجام عملیات های مختلف از جمله پهپادهای تهاجمی، مواضع نیروهای اشغالگر را هدف قرار داد و تلفات زیادی به آنان وارد کرد.

العالم - لبنان

خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان با اشاره به حمله امروز (یکشنبه) مقاومت اسلامی به مواضع نیروهای اشغالگر در بخش غربی جنوب لبنان گزارش داد: این حمله تلفات زیادی را در صفوف اشغالگران به همراه داشته است.

بنابر این گزارش، مقاومت لبنان مواضع رژیم صهیونیستی را در منطقه الرمثه و اطراف آن هدف گرفت در همین حال وضعیت میدانی جنوب لبنان به ویژه با عملیات مقاومت به شدت بحرانی است.

خبرنگار العالم گزارش داد: رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته چندین بار به مناطقی از لبنان حمله کرد. 8 فروند هواپیمای نظامی این رژیم پی در پی جنگل های شهر یارون را هدف قرار دادند و بیش از 60 گلوله توپ نیز به سمت همین منطقه شلیک شد.

بنابر این گزارش، این علاوه بر حملات متعدد به مناطق مختلف لبنان به ویژه شهرک الخریبه، کفرکلا، شقیف در کفر شوبا، الطیبه و العویضه در بخش شرقی، عیتا الشعب و بخش غربی است.

خبرنگار العالم ادامه داد: مقاومت لبنان امروز عملیات های زیادی علیه دشمن صهیونیستی انجام داد که یکی از آن ها حمله به پایگاه السماقه و دیگری در جل العلام بود. مقاومت همچنین با پهپادهای تهاجمی به مقر ارتش اشغالگر در غرب حمله کرد. مقاومت با حمله به پادگان یعرا نیز تلفات زیادی به صفوف اشغالگران وارد کرد.

پربیننده ترین خبرها