افشای رایزنی صهیونیست ها برای انعقاد توافق نامه آتش بس با جنبش حماس + ویدئو

سه شنبه 21 آذر 1402 - 14:50

خبرنگار العالم ضمن اشاره به مهمترین مطالب منتشره در روزنامه های صهیونیستی از تلاش این رژیم برای انعقاد توافقنامه آتش بس با مقاومت اسلامی در باریکه غزه خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم به نقل از روزنامه عبری زبان «معاریو» گزارش داد که قطر درحال مذاکره با رژیم صهیونیستی برای بازگشت به آتش بس و تبادل اسرا است.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشت که هیئت‌های صهیونیستی و قطری در حال آماده ‌سازی راهکار جدید برای تبادل اسرا هستند که شامل کودکان، سالمندان و جوانان غیرنظامی صهیونیست به اضافه 3 افسر ارشد ارتش اشغالگر اسرائیل اسیر شده به دست حماس می باشد.

واضح است که در مقابل، صهیونیست ها نیز متعهد می شوند که حدود 300 اسیر فلسطینی را به همراه 10 زندانی سابق که دوران محکومیت خود را سپری کرده اند، آزاد کند و ممکن است مروان البرغوثی، رهبر جنبش فتح نیز جز آنان باشد.

وی خاطرنشان کرد که روزنامه های صهیونیستی بر سخنان دیروز نتانیاهو در نشست روابط خارجی و امنیت در کنست تمرکز کردند که در این نشست نتانیاهو درباره آینده باریکه غزه صحبت کرد و مدعی شد که نبرد را با پیروزی به پایان می‌رساند و پس از آن کمربند امنیتی ایجاد و کار جنبش حماس تمام خواهد شد و هیچ تهدیدی از باریکه غزه متوجه اسرائیل نخواهد بود و امارات و عربستان سعودی نیز باریکه غزه را بازسازی خواهند کرد.

پربیننده ترین خبرها