راهپیمایی یمنی ها برای اعلام همبستگی با اهالی غزه

راهپیمایی یمنی ها برای اعلام همبستگی با اهالی غزه
جمعه 24 آذر 1402 - 13:56

یمنی ها با شرکت در راه پیمایی گسترده،‌ بر ایستادگی کامل خود در کنار ملت و مبارزان فلسطینی در غزه تاکید و از اقدامات ارتش کشورشان در جلوگیری از حرکت کشتی ها به سوی بنادر فلسطین اشغالی حمایت کردند.

العالم - یمن

به گزارش شبکه یمنی المسیره، ساکنان استان صعده در شمال یمن، تظاهراتی گستره در حمایت و همبستگی با ملت فلسطین برگزار کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی، در بیانیه ای اعلام کردند که تا زمانی که جنایت های رژیم صهیونیستی درحق ملت فلسطین ادامه داشته باشد، آرام نخواهند گرفت.

در این بیانیه آمده است: از تصمیم ارتش برای جلوگیری از عبور کشتی ها از و به سوی بنادر فلسطین اشغالی تا زمان تامین نیازها و خواسته های مردم غزه، حمایت می کنیم.

یمنی ها اعلام کردند که به دنبال دشمنی با هیچکدام از کشورهای جهان غیر از رژیم جنایتکار صهیونیستی نیستند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی شهر صعده ، جدی گرفتن هشدارهای ارتش یمن به کشتی ها در دریای سرخ و خلیج عدن را خواستار شدند.

آن ها با بیان اینکه به تحریم کالاهای آمریکایی، اسرائیلی و شرکت های حامی این رژیم ادامه می دهند، از ملت های اسلامی و عربی خواستند به سکوت خود در قبال جنایت های صهیونیست ها پایان دهند.

ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در باریکه غزه ، چند کشتی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و تنگه باب المندب هدف قرار داد.

نیروی دریایی یمن پیشتر هشدار داده بود مادامیکه حملات تجاوزکارانه رژیم اسرائیل به غزه و جنایاتش علیه ملت فلسطین متوقف نشود، به عملیات نظامی علیه کشتی‌ها و منافع دشمن اسرائیلی ادامه خواهد داد.

نیروهای مسلح یمن پیش‌تر نیز اعلام کرده بودند در پاسخ به اقدام نظامی رژیم اشغالگر قدس در باریکه غزه، هر کشتی اسرائیلی را که در دسترس باشد، هدف قرار خواهند داد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها