با حمله به بیش از 100 خانه صورت گرفت؛

مخرب ترین حمله رژیم صهیونیستی به جنین از 2002 تا کنون

شنبه 25 آذر 1402 - 08:53

یورش اخیر رژیم صهیونیستی به جنین پس از عملیات نظامی 60 ساعته، با حمله به بیش از 100 منزل مسکونی فلسطینیان، مخرب ترین تهاجم این رژیم از سال 2002 بوده است.

العالم – فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در جنین واقع در کرانه باختری فلسطین گزارش داد، حمله اخیر رژیم صهیونیستی به جنین دشوارترین تهاجم از سال 2002 توصیف شده است، زیرا نیروهای دشمن در این اردوگاه ویرانی عظیمی به بار آورده اند.

خبرنگار العالم همچنین ه ادامه دستگیری فلسطینیان در شهرها و روستاهای کرانه باختری از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

بنا بر این گزارش، نیروهای صهیونیست قبل از خروج از اردوگاه جنین و پس از عملیات نظامی 60 ساعته، با حمله به بیش از 100 خانه، خانه های شهروندان را تخریب کرده یا اثاثیه آن را به هم ریختند که باعث وحشت زنان و کودکان شد لذا این دشوارترین حمله از سال 2002 توصیف شده است.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، بنا به اعلام سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله 7 سرباز و یک افسر اسرائیلی مجروح شدند و گردان جنین توانست در بیش از یک محور اهداف خود را محقق کند.

بنابر این گزارش، به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین،‌ گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد آنچه در خارج از اردوگاه در انتظار نیروهای صهیونیست است بسیار قوی تر است و ما به مقاومت در برابر حمله اسرائیلی به اردوگاه ادامه خواهیم داد.

پربیننده ترین خبرها