تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل مقر وزارت جنگ در تل آویو

تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل مقر وزارت جنگ در تل آویو
شنبه 25 آذر 1402 - 02:00

خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه دیشب پس از اعلام کشته شدن 3 نفر از آن‌ها به اشتباه توسط ارتش، مقابل مقر وزارت جنگ در تل آویو تظاهرات کردند و خواستار امضای فوری توافق مبادله اسرا با مقاومت برای بازگرداندن اسرا شدند.

العالم-فلسطین اشغالی

جمعه شب و پس از انتشار خبر کشته‌شدن سه اسیر صهیونیست در غزه توسط نظامیان این رژیم، صدها نفر از جمله خانواده‌های اسرای اسرائیلی در مقابل ساختمان وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو تجمع اعتراضی برپا کردند.

«دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری امروز خود از خودزنی نظامیان این رژیم در منطقه «شجاعیه» غزه خبر داد و گفت آن‌ها به صورت اشتباه، سه اسیر اسرائیلی را به عنوان خطر درنظر گرفته، به سمت آن‌ها آتش گشوده و این افراد را کشتند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: «این یک حادثه تراژیک است و ارتش مسئولیت آن را می‌پذیرد. این منطقه‌ای بود که سربازان ما با افراد زیادی از جمله عوامل انتحاری درگیر بودند».

به گارش تایمز اسرائیل، خانواده‌های اسرایی که در تل‌آویو تجمع کرده بودند، انگشت اتهام را به سمت نظامیان رژیم صهیونیستی و کابینه این رژیم گرفتند و شعار می‌دادند:‌ «ما می‌دانیم می‌توانستید آن‌ها را نجات دهید. وقت آن‌ها در حال تمام شدن است. همین حالا آن‌ها را به خانه برگردانید. تا همه گروگان‌ها آزاد نشوند، پیروزی‌ای وجود ندارد».

پربیننده ترین خبرها