شهادت مادر و دختر فلسطینی در کلیسا بر‌اثر تیراندازی صهیونیست‌ها

شهادت مادر و دختر فلسطینی در کلیسا بر‌اثر تیراندازی صهیونیست‌ها
يکشنبه 26 آذر 1402 - 11:52

تک تیرانداز صهیونیستی، یک مادر و دختر فلسطینی را در تنها کلیسای نوار غزه به شهادت رساند.

العالم - فلسطین اشغالی

مقام‌های کلیسای کاتولیک محلی فلسطین اعلام کردند که یک مادر و دختر فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در تنها کلیسای نوار غزه هدف قرار گرفته‌اند. موضوعی که موجب به شهادت رسیدن این مادر و دختر فلسطینی شده است. کلیسای مذکور تنها کلیسای نوار غزه است.

مقام‌های رسا‌نه‌ای کلیسای کاتولیک در فلسطین گفته‌اند که یکی از این دو زن فلسطینی در حالی که سعی داشته به دیگری کمک کند، هدف گلوله تک تیرانداز صهیونیست قرار گرفته است. منطقه مذکور، تاسیسات و جبهه نظامی نبوده و همین موضوع انتقادات زیادی را در عرصه بین‌المللی از صهیونیست‌ها برانگیخته است.

در عین حال، گزارشات مختلفی نیز مبنی بر حمله خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی به کلیسای مادر ترزا در شهر غزه منتشر شده است. کلیسایی که پناهگاه بیش از ۵۴ فرد معلول است. در این راستا، مقام‌های کلیسای کاتولیک فلسطین به این نکته اشاره کرده اند که در نتیجه حمله مذکور، ژنراتور برق و مخزن سوخت کلیسای مادر ترزا نیز نابودش شده است. البته که خسارت‌های فراوانی دیگری نیز به این کلیسا گزارش شده است. کلیسایی که مسوولیت مراقبت از شماری از انسان‌های ناتوان و معلول را برعهده دارد.

مقام‌های کلیسای کاتولیک فلسطین تصریح کرده‌اند که 3 کودکی که در داخل کیسای مادر ترزا حضور داشته‌اند نیز بر اثر حملات صهیونیست‌ها دچار جراحت شده‌اند. رژیم صهیونیستی از ابتدای حملات خود به نوار غزه، به نحو گسترده‌ای کلیساها، بیمارستان ها و مراکز درمانی و مدارس را که بر اساس قوانین جنگی بایستی مصون از هرگونه بمباران و حمله‌ای باشند را هدف قرار داده است.

از زمان آغاز حمله صهیونیست‌ها به نوار غزه، بیش از ۱۸ هزار و ۸۰۰ فلسطینی که عمده آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۵۱ هزار فلسطینی نیز مجروح شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها