جنایت جنگی هولناک رژیم اسرائیل در بیمارستان کمال عدوان

جنایت جنگی هولناک رژیم اسرائیل در بیمارستان کمال عدوان
يکشنبه 26 آذر 1402 - 14:24

روز گذشته، بولدوزرهای رژیم جنایتکار اسرائیل بخشهایی از ساختمان و حیاط بیمارستان کمال عدوان واقع در شمال اردوگاه جبالیا را به همراه بیمارها و زخمی‌های داخل آن تخریب و با خاک یکسان کردند!

العالم - فلسطین اشغالی

این بیمارستان مانند بیمارستانهای دیگر، محلی مملو از آوارگان فلسطینی است وچادرهای اسکان آوارگان فلسطینی در حیاط این بیمارستان قرار داشت.

1

بر اساس مشاهدات عینی، در این جنایت هولناک افراد بسیاری زنده زنده دفن شدند. اجساد بیماران هنوز زیر آوار مدفون هستند وبسیاری دیگر نیز مفقود هستند.

وزیر بهداشت غزه خواستار تحقیقات بین المللی درباره این جنایت بی سابقه سربازان رژیم اسرائیل شده است. تصور کنید فقط اگر "یکی" از این وقایع توسط مخالفان آمریکا وغرب اتفاق می‌افتاد، آنها چگونه با تمام رسانه ها وسازمانهای به اصطلاح بین المللی و حقوق بشری بر سر آن خراب می‌شدند اما در برابر جنایات واضح وبی شرمانه رژیم صهیونیستی کور و کر هستند.

فاتحه‌ی انسانیت با جنگ غزه و جنایاتی که در آن اتفاق افتاد خوانده شد... چیزی از انسانیت باقی نمانده وبعد از این جنگ، هیچ چیز مثل سابق نخواهد شد!

همچنین پس از انتشار اخباری در خصوص زنده دفن کردن زخمی‌های غزه در بیمارستانی در شمال نوار غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی، دیدبان حقوق بشر اروپا-مدیترانه خبر داد که در مورد اخبار مربوط به دفن افراد زخمی فلسطینی توسط نظامیان اسرائیلی در محوطه بیمارستان کمال عدوان، باید تحقیقات بین‌المللی آغاز شود.

2

پربیننده ترین خبرها