مقاومت لبنان: ما هنوز در ابتدای راه هستیم و از همه تجهیزات خود برای جنگ با دشمن استفاده نکرده ایم

يکشنبه 26 آذر 1402 - 20:33

مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ به تجاوزات اشغالگران به روستاهای جنوبی لبنان و در حمایت از نوار غزه و مقاومت مردم علیه تجاوزات رژیم صهیونیستی از 72 روز پیش همچنان به عملیات خود ادامه می دهد.

العالم فلسطین

مقاومت لبنان در بیانیه ای اعلام کرد نیروی نظامی دشمن را در مجاورت پایگاه حانیتا با سلاح های مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی برجای گذاشته و این عملیات در حمایت از مردم استوار فلسطین نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنهاست.

مقاومت لبنان همچنین از اجرای عملیات های دیگری از جمله هدف قرار دادن تجمع سربازان دشمن در حرش عداثر و پایگاه جل العلام خبر داد و خاطرنشان کرد: این حمله مستقیما به صفوف سربازان دشمن اصابت کرده است ..

آنها همچنین چهار نظامی صهیونیست را در شرق سعسعو به خیمه ای در پایگاه برکه ریشا هدف قرار داد،که سربازان دشمن داخل آن بودند و باعث تلفات قطعی در بین صفوف آنها شد.

علاوه بر این، اشغالگران به بمباران هوایی و توپخانه ای شهرهای لبنان در جنوب ادامه دادند، و یک موشک به مجاورت مخزن آب در شهرالطیبه در جنوب لبنان شلیک کردند.

آنها همچنین به منطقه الحافور بین یارون و مارون الرأس یورش برده و به دنبال آن تعدادی گلوله توپ را به همان محل شلیک کردند

توپخانه اسرائیل همچنین وادی حامول و اللبونه را در مجاورت شهرک الناقوره بمباران کرد. دشمن همچنین جبل الباط بین دو شهر عیترون و مارون الرأس را هدف قرار داد

محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت، در همین زمینه،به اسرائیل هشدار داد و گفت: مقاومت اسلامی هنوز در ابتدای راه است و از آنچه که برای جنگ آماده کرده استفاده نکرده و ترساندن ، ارعاب و شعارهای دشمن نه مقاومت و نه مردم لبنان را ترسانده و مردم هیچ منطقه ی جنوب را ترک نخواهند کرد.

رعد خاطرنشان کرد: مقاومت حق دارد از حق دفاع از وطن استفاده کرده و روش دفاع را تعیین کند و رویاهای دشمن، خواب و خیال است.

رعد خاطرنشان کرد: لبنان و مقاومت آن می دانند که چه می خواهند و می داند که این دشمن در گل و لای غزه غرق شده و هیچ کشوری نمی تواند نجاتش دهد.

پربیننده ترین خبرها