گزارش العالم؛

قطع کامل ارتباطات میان شمال و جنوب باریکه غزه+ویدئو

چهارشنبه 29 آذر 1402 - 22:58

خبرنگار العالم در غزه با اشاره به قطع کامل ارتباطات در داخل باریکه غزه از سوی رژیم اشغالگر تاکید کرد که هیچ اطلاعی از محل بمباران و تعداد مجروحان وجود ندارد و تماس هلال احمر در جنوب و شمال نوار غزه قطع شده است.

العالم فلسطین

احمد سهمود خبرنگار العالم در باریکه غزه گفت: غزه در معرض بمباران های بسیار شدید قرار دارد و مجروحان با گاری که چارپایان آن را هدایت می کنند، به بیمارستان منتقل می شوند و به دلیل قطع ارتباطات، امدادگران چند ساعت پس از بمباران متوجه می شوند کدام منطقه هدف واقع شده است.

دکتر محمد ریان رئیس اورژانس بیمارستان اقصی گفت: به خاطر قطع ارتباطات اوضاع این بیمارستان بسیار دشوار است و مجروحان با گاری و به شکل فردی به بیمارستان منتقل می شوند و امدادرسانی و آمبولانس وجود ندارد.

خبرنگار العالم درباره تازه ترین حملات ارتش اسرائیلی به غزه گفت: تا این لحظه بمباران مناطق مختلف باریکه غزه ادامه دارد. اسرائیل مناطق اطراف بیمارستان الکویتی در رفح را هدف قرار داد. یک خانه را بمباران کرد که بر اثر آن دهها نفر شهید و یا مجروح شدند. همچنین یک مسجد را هنگام اقامه نماز عصر توسط نمازگزاران بمباران کرد که دهها نفر بر اثر این اقدام جنایتکارانه شهید و مجروح شدند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها