پیام تهدیدآمیز یمن به اسرائیل

پیام تهدیدآمیز یمن به اسرائیل
پنج‌شنبه 30 آذر 1402 - 12:22

نیروهای مسلح یمن، پیامی تهدید آمیز برای دشمن صهیونیستی و حامیان آن منتشر کردند.

العالم - یمن

این نیروها با انتشار فیلمی تحت عنوان «ما آنها را خواهیم بلعید»، کشتی‌هایی را که در حمایت از رژیم صهیونیستی به مقصد اراضی اشغالی حرکت می‌کنند، تهدید کردند.

فیلم

پیشتر سید بدرالدین عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرده بود که موضع یمن در دریا کارآمد و تاثیرگذار بوده و فریاد دشمن صهیونیستی را درآورده است. مردم یمن تصمیم گرفتند که تسلیم ایالات متحده نشوند و از موضع دینی و اخلاقی خود در دریای سرخ و عرب و خلیج عدن پا پس نکشند.

وی افزود: «ما از موضع خود شرم نداریم، بلکه معتقدیم که این موضع شایسته تقدیر است و بهای آن هر چقدر که باشد ما به این موضع ادامه خواهیم داد. موضع مردم ما درست و برحق بوده و با مسئولیت ایمانی و اخلاقی همخوانی دارد».

رهبر انصارالله اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن در حمایت از ملت فلسطین تنها کشتی‌های رژیم صهیونیستی و کشتی‌های مرتبط با آن را هدف قرار می‌دهند و کاری به کشتیرانی جهان ندارند.

ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از ملت فلسطین و پشتیبانی از مقاومت در نوار غزه، چند کشتی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و تنگه باب المندب هدف قرار داد. در پی توقیف یک کشتی رژیم صهیونیستی توسط ارتش یمن و هدف قرار گرفتن چند کشتی دیگر این رژیم، رسانه‌های عبری زبان، یمن را یک تهدید راهبردی برای رژیم اشغالگر ارزیابی کرده‌اند.

پربیننده ترین خبرها