شهادت 2 نفر در حمله جنگنده های صهیونیستی به جنوب لبنان

شهادت 2 نفر در حمله جنگنده های صهیونیستی به جنوب لبنان
چهارشنبه 6 دی 1402 - 09:51

منابع خبری از شهادت دو شهروند لبنانی در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به خانه ای در جنوب لبنان خبر دادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش،‌ منابع لبنانی اعلام کردند بر اثر بمباران خانه‌ای در بنت جبیل در جنوب لبنان از سوی جنگنده های ارتش اشغالگر صهیونیست، دو شهروند لبنانی به شهادت رسیدند.

خبرنگار شبکه خبری العالم شب گذشته (سه شنبه) از افزایش حملات رژیم صهیونیستی به روستای تولین در 15 کیلومتری مرز لبنان و فلسطین اشغالی خبر دا.

وی همچنین خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی یک پهپاد دو موشک به منطقه ای بین دو روستاهای جبشیت و شوکین در 10 کیلومتری و نزدیک شهر نبطیه شلیک کرد و منطقه میان الجبین و طیر حرفا و میس الجبل توسط دشمن بمباران شد.

همزمان جنگنده های صهیونیستی بر فراز مرز میان لبنان فلسطین به طور گسترده به پرواز در آمدند و مناطق کفرشوبا و مزارع شبعا را هدف قرار دادند.

حمله سنگین حزب‌الله، 9 نظامی صهیونیست مجروح شدند

حزب الله لبنان در ادامه حملات خود به رژیم صهیونیستی در حمایت از فلسطینیان غزه، بعداز ظهر دیروز (سه شنبه)‌ اعلام کرد که مقر فرماندهی لشکر 91 در پادگان «برانیت» را هدف قرار داده است.

حزب الله همچنین از حمله به تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه «الراهب» خبر داد.

در همین حال رسانه‌های صهیونیستی از زخمی شدن 9 نظامی بر اثر شلیک راکت ضدزره از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که مبارزان مقاومت پایگاه صهیونیستی «البغدادی» و نیز مقر فرماندهی ارتش اشغالگر در اطراف کریات شمونه(منطقه اشغالی الخالصه) را هدف قرار داده‌اند.

پربیننده ترین خبرها