حزب‌الله عراق: مقاومت به چیزی غیر از شکست آمریکا در منطقه فکر نمی‌کند

حزب‌الله عراق: مقاومت به چیزی غیر از شکست آمریکا در منطقه فکر نمی‌کند
دوشنبه 11 دی 1402 - 01:19

گردان‌های حزب‌الله عراق مقاومت را تنها راه برای اخراج اشغالگران دانست و عنوان کرد: مقاومت نمی‌تواند غیر از شکست آمریکا و اذنابش در منطقه را بپذیرد.

العالم-عراق

گردان‌های حزب الله عراق یکشنبه در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز شکست اشغالگری آمریکا اعلام کرد: مقاومت نمی‌تواند به چیزی غیر از شکست آمریکا و اذنابش در منطقه فکر کند.

در این بیانیه تأکید شده که برای پایان اشغالگری، هیچ گزینه ای جز مقاومت و عملیات بیشتر علیه پایگاه ها و نیروهای اشغالگران وجود ندارد.

همزمان ابوآلاء الولائی دبیر کل گردان‌های سیدالشهداء عراق «به شهادت رسیدن تعدادی از نیروهای یمنی توسط آمریکا و به هم آمیخته شدن خون این رهروان قدس با خون شهدای غزه، عراق، لبنان، ایران و سوریه را به برادران یمنی تبریک گفت».

دبیر کل گردان‌های سیدالشهداء عراق تأکید کرد: عملیات مقاومت در منطقه باعث سردرگمی دشمن و برداشته شدن فشار به مجاهدان فلسطینی شده است.

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه یکشنبه در بیانیه‌ای از حمله هوایی آمریکا به قایق‌های ارتش یمن خبر داد و اعلام کرد که ۱۰ نفر از رزمندگان دریایی یمن در حالی که در حال انجام ماموریت‌های خود در دریای سرخ بودند، در این حمله به شهادت رسیدند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه بیانیه خود تأکید کرد که تحرکات آمریکا مانع از انجام وظیفه یمن نخواهد شد.

پربیننده ترین خبرها