حماس شب گذشته چند فروند موشک به تل آویو شلیک کرد؟

حماس شب گذشته چند فروند موشک به تل آویو شلیک کرد؟
دوشنبه 11 دی 1402 - 13:54

حماس شب گذشته به دنبال اعلام رژیم صهیونیستی مبنی بر این که حملات این رژیم علیه غزه در سال نوی میلادی نیز ادامه خواهد داشت، نقاط مختلف سرزمین های اشغالی را هدف حملات موشکی قرار داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی
بنابر این گزارش،‌ به دنبال حملات موشکی شب گذشته (یکشنبه) حماس، تل آویو اعلام کرد که تنها دقایقی بعد از آغاز سال نوی میلادی، ۱۲ موشک از نوار غزه به سمت مناطقی در جنوب و مرکز "اسرائیل" شلیک شده است.

اما پایگاه خبری عبری زبان "عبری لایف" گزارش داد که حماس شب گذشته 27 موشک به سمت تل آویو شلیک کرد که 13 موشک از شمال غزه شلیک شده است که ارتش اسراییل می گوید بر این منطقه سیطره دارد.
گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس، اعلام کرد که از نیمه‌شب یکشنبه تل‌آویو را آماج حملات موشک‌های "ام ۹۰" قرار داده است.
حماسدر همین حال "بوعاز گولان" مسئول پایگاه خبری عبری زبان 0404 خاطرنشان کرد که حمله موشکی به تل آویو ساعاتی پس از آن انجام شد که سخنگوی ارتش اسراییل اعلام کرد توانایی شلیک موشک از نوار غزه به 14 موشک در روز کاهش یافته، اما حماس در نیمه‌های شب ده‌ها موشک به سمت تل آویو شلیک کرد.

گولان خطاب به مسوولان صهیونیستی گفته که وقت آن رسیده به این اهانت‌ها پایان داده شود.
از سوی دیگر امیربوخبوط خبرنگار اسرائیلی گفت که حمله موشکی شب گذشته حماس به تل آویو ثابت کرد که این جنبش همچنان از قدرت رهبری و کنترل فعال و توان شلیک موشک‌های دوربرد برخوردار است و چالش‌ها در غزه همانند قبل، باقی مانده است.

پربیننده ترین خبرها