هلاکت ۱۶ نظامی و انهدام ۷۱ خودروی صهیونیست

هلاکت ۱۶ نظامی و انهدام ۷۱ خودروی صهیونیست
سه شنبه 12 دی 1402 - 01:13

سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس گفت که مجاهدان این گردان‌ها در ۴ روز گذشته ۷۱ خودروی زرهی اشغالگران اسرائیلی را به طور کامل یا جزئی منهدم کرده‌اند.

العالم-فلسطین اشغالی

ابوعبیده دوشنبه شب در سخنانی گفت که مجاهدان قسام طی این چهار روز، ۱۶ نظامی صهیونیست را هم به قتل رسانده و ده‌ها نفر دیگر را مجروح کردند.

وی افزود: مجاهدان قسام ۴۲ عملیات نظامی را انجام دادند که طی آن تعدادی از نظامیان اسرائیلی کشته و زخمی شدند و در جریان این عملیات‌ها، مجاهدان قسامی نیروهای اشغالگر و خودروهای زرهی آن‌ها را با راکت و بمب‌های ضدزره، ضدنفر و ضد استحکامات هدف قرار دادند و از فاصله صفر با آن‌ها وارد درگیری شدند و نیروهای پشتیبانی دشمن را هم هدف قرار دادند.

ابوعبیده تصریح کرد: قسام همچنین دو خانه بمب‌گذاری شده و دو تونل بمب‌گذاری شده را پس از ورود نظامیان اسرائیلی به آن منفجر کرده و یک میدان مین را نیز هنگام حضور نیروها و ادوات نظامی دشمن منفجر کرد.

سخنگوی شاخه نظامی حماس ادامه داد: علاوه بر این، تک‌تیراندازان قسام نیز دو نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند و یک بالگرد نیز با موشک سام ۷ هدف قرار گرفت.

وی تأکید کرد که مجاهدان قسام دو پهپاد صهیونیستی را سرنگون کرده و یک پهپاد دیگر را هم به کنترل خود درآوردند و اتاق عملیات دشمن و نیروها و ادوات جنگی آن را نیز با گلوله‌های خمپاره و راکت‌های کم برد درهم کوبیده و شهر اشغالی تل آویو را هم با موشک‌های M۹۰ هدف قرار دادند.

پربیننده ترین خبرها