گزارش العالم از مهمترین تحولات کرانه باختری + فیلم

سه شنبه 12 دی 1402 - 14:49

روند حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری همزمان با ادامه نسل کشی در غزه برای دومین ماه پیاپی، شدت گرفته است.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم در جنین گزارش داد خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی در حمله صبح امروز به چند شهرک در کرانه باختری – که چند ساعت به طول انجامید – با مقاومت رزمندگان فلسطینی رو به رو شدند.

به گزارش خبرنگار العالم در حمله نظامیان صهیونیستی به شهرک عزون در شرق قلقیلیه – که از حمله به سایر مناطق بسیار شدیدتر بود – درگیری های شدید بین رزمندگان مقاومت فلسطین و نظامیان اشغالگر به وقوع پیوست. در این درگیری ها ، 4 فلسطینی به شهادت رسیدند و یک افسر اسرائیلی مجروح شد.

در این گزارش آمده است که نظامیان صهیونیستی در حمله به اردوگاه عین السلطان، از گاز اشک آور، بمب های صوتی و گلوله های جنگی استفاده کردند. نظامیان صهیونیست همچنین به شهرک یعبد حمله کرده و دوربین های نظارتی مربوط به منازل فلسطینی را به سرقت بردند. آنها به اردوگاه جلزون در شمال رام الله هم حمله کرده و یک زن فلسطینی را بازداشت کردند.

به گزارش خبرنگار العالم ، نظامیان صهیونیستی در نخستین ساعات صبح امروز از چندین محور به اردوگاه و شهر جنین حمله کردند که در این حمله که چند ساعت به طول انجامید، درگیری شدیدی بین رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیستی درگرفت.

پربیننده ترین خبرها