انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان/103 شهید و 188 مجروح

 انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان/103 شهید و 188 مجروح
چهارشنبه 13 دی 1402 - 15:29

در حادثه تروریستی در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان تاکنون 103 نفر به شهادت رسیدند و 188 نفر دیگر مجروح شدند.

العالم ـ ایران

عصر روز چهارشنبه صدای مهیب دو انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان شنیده شد؛ انفجار اول ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مزار بوده و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی بوده است.

رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که در حادثه تروریستی در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان تاکنون 103 نفر به شهادت رسیدند و بیش از 140 نفر دیگر مجروح شدند.

زائران گلزار شهدای کرمان با شنیدن صدای مهیب انفجار با سرعت خیابان‌های منتهی به گلزار شهدای کرمان را ترک کردند. آمبولانس ها نیز به سمت محل انفجار حرکت کردند.

تایید تروریستی بودن انفجارهای کرمان

معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان تایید کرد که این ۲ انفجار تروریستی بوده است..

شهادت ۴ مامور پلیس در حادثه تروریستی کرمان

یک منبع آگاه می‌گوید ۴ مامور پلیس در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسیدند.

اعزام یک تیم تخصصی درمانی از تهران به کرمان

یک فروند هواپیمای c۱۳۰ ارتش برای انتقال مجروحان بدحال برای انتقال به تهران یا سایر مراکز درمانی به کرمان اعزام خواهد شد.

دو کیف حامل بمب منفجر شد

برخی منابع در ورودی گلزار شهدای کرمان، دو‌ کیف بمب‌گذاری شده وجود داشته است که عامل یا عاملین این حادثه ظاهرا با ریموت بمب‌ها را منفجر کرده‌اند.

.

فردا در سراسر کشور عزای عمومی اعلام شد

در پی حادثه تروریستی کرمان، هیئت دولت فردا را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

اوضاع تحت کنترل نیروهای امنیتی-انتظامی است

یک شاهد عینی که در محل حادثه حضور دارد، تاکید کرد که «اوضاع مسیر گلزار شهدا تحت کنترل کامل نیروهای امنیتی-انتظامی است. تلاش‌‌های فراوانی برای کنترل فیلم‌برداری و انتشار تصاویر دلخراش صورت می‌گیرد. باتوجه به حجم بالای مجروحین بنظر می‌رسد آمار شهدا بیشتر از گمانه‌زنی‌های برخی از رسانه‌ها باشد».

تصاویری اختصاصی العالم از محل حادثه انفجار تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان

پربیننده ترین خبرها