چهاردهمین مجمع جهانی بیداری اسلامی؛

از طرف مردم آرژانتین از ایران عذرخواهی می‌کنم + ویدیو

پنج‌شنبه 14 دی 1402 - 19:51

سباستین سلداگو نماینده مقاومت در آرژانتین گفت: مردم آرژانتین از من خواسته‌اند که به‌خاطر کمک دولت کشورم به صهیونیست‌ها و مواضع این دولت علیه ایران، از مردم ایران عذرخواهی کنم.

العالم - آمریکا

"سباستین سلداگو" نماینده مقاومت در آرژانتین در چهاردهمین نشست تخصصی بیداری اسلامی با عنوان شهید سلیمانی، طوفان الاقصى و نظم جدید جهانی که عصر امروز با حضور شخصیت‌ها و نمایندگان کشورهای مختلف در مجموعه سرچشمه تهران برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: من متولد بوینس آیرس پایتخت آرژانتین هستم و مردم آرژانتین از من خواسته‌اند که به‌خاطر کمک دولت کشورم به صهیونیست‌ها و مواضع این دولت علیه ایران، از مردم ایران عذرخواهی کنم؛ اگرچه آرژانتین در طول دفاع مقدس از متحدان ایران بوده و سلاح و مهمات را به ایران می‌فروخت.

نماینده مقاومت در مکزیک، عنوان کرد: آرژانتین در طول دفاع مقدس از متحدان ایران بود. ایران و آرژانتین کشور دوست و برادر هستند و ما برای حمله تروریستی روز گذشته در کرمان متاسف هستیم؛ مسلمانان در جهان قربانیان تروریسم هستند؛ قربانیان حمله‌های تروریستی در دهه 1990 در بوینس آیرس و قربانیان حمله تروریستی روز گذشته در کرمان، هر دو گروه علیه تل‌آویو بودند.

سلداگو گفت: از طرف مردم کشورم از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم چون دولت ما همیشه از اسرائیل حمایت کرده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها