فراخوان سفیر صهیونیست برای "کشتار جمعی در نوار غزه"!

شنبه 16 دی 1402 - 15:08

سفیر اسرائیل در لندن طی اظهاراتی که ماهیت تروریستی این رژیم را به وضوح برملا ساخته، خواستار نابودی نوار غزه با مدارس، خانه‌ها و مساجدش شد.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، "زیپی هوتولی" سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس طی گفت‌وگویی با شبکه رادیویی "ال‌بی‌سی"، غزه را به زعم خود "شهر تروریستی وحشتناک" خواند که باید تمام مدارس، مساجد و خانه‌های آن را نابود کرد؛ زیرا همه آنها با شبکه تونل حماس در ارتباط هستند.!

هنگامی که "ایان دیل" مجری برنامه، که حمایت خود از رژیم اشغالگرل را پنهان نمی‌کند، از هوتوولی پرسید که آیا این یک فراخوان واقعی برای تخریب غزه و همه ساختما‌ های آن است، و او در پاسخ گفت: "آیا تو راه حل دیگری داری؟"

این اظهارات سفیر صهیونیست موجی از واکنش‌های انتقادی را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخته و بسیاری این اظهارات را "دعوت علنی برای کشتار جمعی" قلمداد کرده‌اند.

"کریس دویل" رئیس شورای تفاهم عربی-انگلیسی، در شبکه اجتماعی "X" نوشت: "وحشتناک است... یک سفیر خواستار نابودی غزه شده... آیا او اخراج خواهد شد؟"

اظهارات این سفیر رژیم اشغالگر در لندن در حالی مطرح می‌شود که "بوریس جانسون" نخست‌وزیر سابق انگلیس اقدام پلیس لندن برای تحقیق درباره "جنایات جنگی اسرائیل در غزه" را محکوم کرده است.

جانسون گفته است:‌ "من نگران تحقیقات پلیس متروپولیتن در مورد جنایات ادعایی صورت گرفته در جنگ غزه هستم."

طی ۹۲ روز از جنگ تمام‌عیار رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، ۲۲۷۲۲ فلسطینی شهید و ۵۸۱۶۶ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها