پیام‌های موشکی و پهپادی مقاومت عراق به آمریکا و رژیم صهیونیستی

سه شنبه 19 دی 1402 - 01:40

مقاومت عراق هدف قرار دادن منافع و پایگاه‌های آمریکایی و صهیونیستی در منطقه را تشدید کرده و در عملیات های اخیر خود انواع موشک ها و پهپادهای مدرن و پیشرفته را رونمایی کرده است و این پیامی روشن است که حاکیست مقاومت در مقابل تنش آفرینی آمریکا و ترور رهبرانش و استمرار جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین ساکت نخواهد ماند.

العالم – عراق

خبرنگار شبکه خبری العالم در بغداد در این باره گفت: مقاومت اسلامی عراق همزمان با ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه و سایر کشورهای منطقه به تدریج توان رزمی و دفاعی خود را آشکار می کند.

وی ادامه داد: دیروز تحول کیفی در جنگ ایجاد شد و مقاومت عراق با شلیک موشک دوربرد کروز به طرف شهر حیفا در فلسطین برای اولین بار توانمندی رزمی، دفاعی و تسلیحاتی خود را اثبات کرد.

این گزارش حاکیست، برخورداری مقاومت عراق از توانمندی موشکی میان برد و دوربرد باعث خواهد شد دشمن صهیونیستی قبل از هر ماجراجویی نتایج آن را به دقت حساب کند و همزمان پیام روشن نظامی و سیاسی است که می گوید مقاومت عراق دارای توانمندی هایی است که می تواند رژیم صهیونیستی را از ادامه جنایاتش علیه مردم منطقه باز دارد.

وی خاطر نشان کرد که مقاومت عراق با هدف قرار دادن جولان اشغالی سوریه در پیامی صریح گفت که مقاومت در هدف قرار دادن پایگاه های اسرائیل و آمریکا در منطقه بازوی بلندی دارد همانطور که پایگاههای آمریکا در حسکه در سوریه و عین الاسد در عراق را هدف قرار داد.

خبرنگار شبکه خبری العالم گفت: ترور ابوتقوی باعث ایجاد اتفاق نظر در عراق درباره مخالفت با حضور آمریکا در خاک عراق و ضرورت پایان این حضور شد که عامل بی ثباتی و ناامنی در عراق است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها