پاسخ مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهیدان العاروری و الطویل

پاسخ مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهیدان العاروری و الطویل
سه شنبه 19 دی 1402 - 15:01

مقاومت اسلامی لبنان از حمله پهبادی به مقر فرماندهی منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی در شهر اشغال شده صفد (پایگاه دادو) در پاسخ به ترور دو فرمانده بزرگ یعنی شیخ صالح العاروری در حومه جنوبی بیروت و شهید وسام الطویل (حاج جواد) خبر داد.

العالم - لبنان

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد که در چارچوب پاسخ به جنایت ترور شیخ صالح العاروری و برادران همرزمش در حومه جنوبی بیروت و ترور شهید وسام الطویل (حاج جواد) مقر فرماندهی منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی در شهر صفد (پایگاه دادو) را با تعدادی پهپاد تهاجمی هدف قرار داده است.

این در حالی است که منابع خبری رژیم صهیونیستی نیز اذعان کردند که مقر فرماندهی منطقه شمالی هدف حملات موشکی و پهپادی از مبدأ لبنان قرار گرفته اند. منابع عبری هم خبر اصابت موشک و پهپادهای تهاجمی به مقر فرماندهی شمالی ارتش این رژیم در صفد را تأیید کردند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین با صدور بیانیه ای اعلام کرده است که صبح امروز (سه شنبه) در راستای حمایت از ملت نستوه فلسطین در غزه و پشتیبانی از مقاومت قهرمانانه آنها، رأس ساعت ۹:۳۰ صبح مواضع دشمن در "‏المالكيه" را هدف قرار داده و خساراتی به آن وارد کردند.

پربیننده ترین خبرها