رئیس مجلس سوریه: ما در کنار مردم فلسطین ایستاده و از آن‌ها دفاع می‌کنیم

رئیس مجلس سوریه: ما در کنار مردم فلسطین ایستاده و از آن‌ها دفاع می‌کنیم
چهارشنبه 20 دی 1402 - 16:42

رئیس مجلس سوریه گفت: آرمان فلسطین در وجدان ملت ما است؛ ما در کنار مردم فلسطین ایستاده و از آن‌ها دفاع می‌کنیم.

العالم - سوریه

حموده صباغ رئیس مجلس سوریه امروز (چهارشنبه) در پنجمین نشست اضطراری کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) که به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار شده است، با اشاره به عملیات تروریستی اخیر در کرمان گفت: از طرف مجلس ملی سوریه با مردم ایران همدردی کرده و تسلیت خودم را خدمت خانواده های شهدا اعلام می دارم و از خداوند درخواست شفای عاجل برای زخمی ها دارم.

صباغ گفت: ادامه تجاوز خونین و نابودگرانه صهیونیستی‌ها باعث کشته شدن کودکان و افراد مسن شده است؛ رژیم صهیونستی زیربناها و امکانات شهری و مردم غزه را عمدا مورد هدف قرار می‌دهد و برای این کار از کمک‌های فنی و لجستیک آمریکا و کشورهای غربی استفاده می‌کند.

سرنوشت کسانی که تجاوز می کنند در زباله دان تاریخ است

رئیس مجلس سوریه با بیان اینکه هدف رژیم صهیونیستی کوچاندن مردم فلسطین از سرزمین خود است، گفت: رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین جنایت می‌کند تا شرایط منظقه را تغییر داده و ساکنان اصلی منطقه را از کشورشان بکوچانند؛ این نقض آشکار تمام قوانین بین‌المللی است.

صباح افزود : سرنوشت کسانی که تجاوز می‌کنند، در زباله دان تاریخ است و فلسطین ستاره آشکار در آسمان ملت‌ها است و زندگی بدون فلسطین وحود نخواهد داشت. راه مقاومت ادامه دارد تا در نهایت پیروزی حاصل شود.

صباغ ادامه داد: آن چه در سوریه اتفاق می‌افتد، ادامه جنگ و محاصره ظالمانه ملت سوریه است ، تمام تلاش دشمن صهیونسیت با به کار گیری سخت‌ترین ابزارهای تحریم و براساس نقشه سیستماتیک و بمباران زیربناها این است که ما از اصول خود کوتاه آییم که در راس آن آرمان فلسطین است اما ما از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم.

رییس مجلس سوریه بیان کرد: آرمان فلسطین در وجدان ملت‌ها است. ما با مردم فلسطین بوده و از آنها پشتیبانی می‌کنیم. باید کسانی که کوچانده شدند ، برگردند و سرزمین فلسطین به پایتختی قدس شریف تشکیل شود. ما کنار مردم فلسطین ایستاده و از آنها دفاع می‌کنیم.

ایسنا

پربیننده ترین خبرها